Apone Posted February 15, 2008 Report Share Posted February 15, 2008 (edited) Ytterligare en "vad är detta för grej"-tråd. Förslag: en sticky-tråd för "vad är detta", ungefär som med "oidentifierade pansartanks" i Mark-forat. Bild: Ryggsäcken på bilden tillhör en australiensisk soldat, den ser robust och praktiskt ut - vem vet mer om den? Och framför allt...hur får jag tag i en..? GMY edit: stavar helt fantastiskt ibland.. Edited February 15, 2008 by Apone Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GC1 Posted February 15, 2008 Report Share Posted February 15, 2008 Förutom att gubbarna på bilden ser nöjda ut och verkar vara yrkesmän så har jag svårt att se något om kvaliten på ryggsäcken. (är det Dressmann-snubbar? ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SnowFella Posted February 15, 2008 Report Share Posted February 15, 2008 Inte en susning, men har du inte fått svar innan helgen är över så kan jag damma iväg ett email till in polare som jobbar hos SORD Australia...han torde ha en chans att hitta ett svar ganska så direkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted February 15, 2008 Report Share Posted February 15, 2008 <halvt-OT>Det lär inte var en sådan här i alla fall. http://www.smh.com.au/news/national/pack-o...4329563783.html </halvt-OT> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts