Asclepius Posted February 8, 2008 Report Share Posted February 8, 2008 Jag använder i och för sig nästan alltid firefox, men ibland vill jag använda explorer. Nu har det blivit så att så fort jag vill använda explorer, så öppnas istället ett nytt fönster i firefox, med den adress som jag skrivit in i explorer-url-fönstret. Hela explorer-fönstret är tomt. Vad det kan vara? Det blev så helt spontant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted February 8, 2008 Report Share Posted February 8, 2008 Kolla Firefox's inställningar om att vara default browser. Förmodligen finns det en knapp i stilen "Ja, jag vill vara din default-browser". /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik_G Posted February 8, 2008 Report Share Posted February 8, 2008 Bara för att klargöra vissa saker, skriver du in adressen i adressfältet i utforskaren, eller i Internet Explorer? Om det är i utforskaren du skriver adressen så är det nog så att webbsidan öppnas i den läsare du valt ska vara din standardläsare, vilket torde vara Firefox om det är den du nästan alltid använder. I så fall startar du bara Internet Explorer manuellt, och skriver in adressen i Internet Explorers adressfält. Om det är så att du skriver in adressen i Internet Explorers adressfält, och datorn ändå startar Firefox, så tycker jag det verkar högst underligt, och där har jag tyvärr inga bra svar att komma med, som inte involverar mystiska firefoxvirus som äter upp konkurrerande produkter från Seattle. /E Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.