Jump to content

Flygplats mm

Guest Guest_Christopher_*

Recommended Posts

Hej, har sökt runt lite men all info jag hittar på forumet är från runt -05!

Min fråga är vad en flygbas/vägbas är (tillskillnad från flygplats?) och hur många det finns runt om i sverige?

Sen har jag inte förstått det där med bas60 och bas90 samt bas04?

Hoppas jag inte är till allt för stort besvär

Hej!

Du är inte till besvär MEN sammantaget är dina frågeställningar av en ganska "obehaglig art".

Mitt råd till dig är skit i att tassa runt på olika militära objekt.

Sen har du även frågat om info om Militärpolis-befogenhet mm, detta ger att du ANTAGLIGEN befinner dig i en ganska farlig gråzon.

Släpp det och gör något annat.

Som det står så sparas alla IP i detta forum, så hoppas inte att vi läser om någon som tassat in på obehörig mark.............

Hej!

Du är inte till besvär MEN sammantaget är dina frågeställningar av en ganska "obehaglig art".

Mitt råd till dig är skit i att tassa runt på olika militära objekt.

Sen har du även frågat om info om Militärpolis-befogenhet mm, detta ger att du ANTAGLIGEN befinner dig i en ganska farlig gråzon.

Släpp det och gör något annat.

Som det står så sparas alla IP i detta forum, så hoppas inte att vi läser om någon som tassat in på obehörig mark.............

Du kan vara lugn, är enbart en 18-årig gymnasieelev som läser bla juridik :huh: Och sen att jag bor i Lidköping där som bekant f7 med tillhörande vägbas finns gör ju att en del frågor ploppar upp i huvudet :rockon:

Du kan vara lugn, är enbart en 18-årig gymnasieelev som läser bla juridik :huh: Och sen att jag bor i Lidköping där som bekant f7 med tillhörande vägbas finns gör ju att en del frågor ploppar upp i huvudet :rockon:

Låter ju utmärkt, då ser vi fram emot att snart få hälsa dig välkommen och se dina inlägg som registrerad medlem. Som juridikstuden finner du säkert även våra regler intressant, ta då särskilt §14 i beaktande.

GMY

Rokare

Du kan vara lugn, är enbart en 18-årig gymnasieelev som läser bla juridik :-P Och sen att jag bor i Lidköping där som bekant f7 med tillhörande vägbas finns gör ju att en del frågor ploppar upp i huvudet :banghead:

Låter ju utmärkt, då ser vi fram emot att snart få hälsa dig välkommen och se dina inlägg som registrerad medlem. Som juridikstuden finner du säkert även våra regler intressant, ta då särskilt §14 i beaktande.

GMY

Rokare

Okej, det är taget ;-)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...