mdn Posted February 17, 2003 Report Share Posted February 17, 2003 FM lottar ut en flygtur i en Sk60 till den som kan svara på hur många nitar och skruvar som finns i ett JAS 39 Gripen. Det borde inte vara något problem för medlemmarna av detta forum, eller? Allt finns beskrivet här -> http://www.airshow.mil.se/index.php?lang=s...c=news&id=12854. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yman Posted February 17, 2003 Report Share Posted February 17, 2003 hmm, *funderar* Till en HKP 10 vet jag att det går åt lite drygt en skottkärra Men detta måste jag ta reda på. Onödigt vetande är ju något av det roligaste som finns iofs. så har man ju redan flugit SK 60 B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tompa Posted February 17, 2003 Report Share Posted February 17, 2003 Måste ju gå att få reda på genom lite efterforskningar här bland forumets medlemmar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted February 17, 2003 Report Share Posted February 17, 2003 Jag satsar på 3:e pris ;) Man kan ju aldrig få för många kepsar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doyle Posted February 17, 2003 Report Share Posted February 17, 2003 Ha! jag känner en som jobbar på SAAB. Och gissa vad dom tillverkar? JAS 39 Gripen undrar vem jag ska ringa? Fast inte fan orkar man resa upp till Luleå för att flyga över den byn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cinnes Posted February 17, 2003 Report Share Posted February 17, 2003 Har en morbror som jobade på SAAB o var med o utvecklade JAS, kanske skull ringa honom, fast han höll ijofs bara på med data system..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.