Jump to content

Mönstrat klart?

Recommended Posts

då så!

till slut är man klar.

och vad blev jag?

*trumvirvel*

jag ska göra lumpen 10 månader på värnpliktsnytt som journalist.

efter att ha cyklat gick jag till inskrivningsförätaren som frågade vad jag tyckte om, jag svarade jag jag tycker om att skiva artiklar och sånt och han skickade mig till VPLnytt.

där tog dom ett par tester, fick skriva en artikel och lite sånt och dom godkände mig som journalist.

näääää, nu skojar jag med er, vart ni oroliga?

jag ska göra lumpen som Robotgruppchef i Strängnäs, jag är väldigt nöjd med den tjänsten.

Angående cyklingen gick den okey, fick 6:a, jag hade något fel med min puls sa läkaren efteråt, nåt medfött.

jag kunde alltså enligt läkaren springa en mil (vilken jag gör) men få stora svårigheter med cykling (det förstår jag inte).

Tack för alla tips!

Ifall någon har frågor angående mönstring så är det bara att ställa dom

ps: min inskrivningsförätare var en av dom trevligaste personer jag har mött i mitt liv.

usch Dass va nära på att skriva ett ganska argt inlägg när ja läste om vpl-nytt där, lyckligtvis sansade jag mig o läste hela inlägget :) men får erkänna att pulsen gick upp lite där :P hade kanske vart bra o få en soldf:are där iof som styr upp verksamheten

så de e du som ska "bomba strängnäs" huh? :)

själv fått pilla lite på en robot56 o de va inte helt utan att man fick ett fånigt leende på läpparna... en gång barn alltid barn... leksakerna bara ändras till andra ;) :)