Jump to content

Bästa och värsta blågul

mdn

BG Awards 2008  

274 members have voted

1. 1. Vem är forumets bäste blågul?

• 9x19
      5
    • Erik_G
      31
    • henke
      13
    • Ing
      8
    • Isgubbe
      8
    • Krook
      45
    • Max
      2
    • mdn
      8
    • Nifelhel
      6
    • Rokare
      13
    • The_Swede
      93
    • Yman
      4
    • Anders
      0
    • Blackadder
      3
    • DaRaven
      4
    • Dobberman
      3
    • Fk_Satan
      12
    • Fu_Kjellberg
      7
    • JBP
      2
    • simon
      3
    • Vargas
      2
    • Vc_90
      2
  2. 2. Vem är forumets värste blågul?

• 9x19
      9
    • Erik_G
      1
    • henke
      2
    • Ing
      33
    • Isgubbe
      3
    • Krook
      26
    • Max
      1
    • mdn
      5
    • Nifelhel
      21
    • Rokare
      2
    • The_Swede
      20
    • Yman
      4
    • Anders
      3
    • Blackadder
      1
    • DaRaven
      2
    • Dobberman
      24
    • Fk_Satan
      71
    • Fu_Kjellberg
      4
    • JBP
      3
    • simon
      26
    • Vargas
      4
    • Vc_90
      9

This poll is closed to new votes

Recommended Posts

• 2 months later...
  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Bästa: Krook, som lyckas hålla huvudet kallt i hetluften, samt hjälpt mig med mycket!

Sämsta: Jag var tvungen att lägga en röst även på sämsta, trots att jag inte sett någon BG vara särskilt hemsk... Jag lade min röst på Satan, för att han tydligen 'snor alla flirtar på chatten'. Om han får så mycket egoboost på chatten, klarar han en röst från mig.

• 2 weeks later...
Vad säger ni om en motsvarande omröstning avseende användare istället för BG?

...fast den tråden kanske skulle kräva 24/7 moderering...

Skulle bli farligt långa röstningslistor...

... och moderering av guds nåde!

• 3 months later...

Bäst = Fk_Satan

Sämst = Fk_Satan

Bägge betygen baserade på erfarenheter från tråden Bilden av Hv på hemvärnet.se.

Bäst för att det går faktiskt att få även Fk_Satan att ändra sig (till viss del) om man (jag) bara kan möta hans kritik på ett vettigt sätt.

Sämst för hans ibland svidande kritik mot vissa personer och deras sidor där det kanske helt enkelt är som så att Fk_Satan och den som skriver (inte jag) har olika uppfattning om vägen men slutresultatet blir bra i vilket fall.

Värsta blågul... Att få en röst där är ungefär som när befälen får "veckans känga" i vpl-nytt. Det är status. Att få snällaste rösten är som att få veckans kram av vpl... Dvs inget man efter strävar :baskerPa:

Sedan är det intressant att jag får röster utifrån vad jag skriver som privatperson och inte i min roll som BG. Kanske värt att poängtera att de inlägg som jag skrivit i den tråden är mina personliga åsikter och inte åsikter som är soldf åsikter. Därför skäms jag lite över att få röster på privata inlägg och inte BG-jobbet.

Sedan tycker jag det är en självklarhet att inte måla in sig i hörn och vägra att erkänna att jag har fel när jag faktiskt gjort fel. Individer som inte kan ändra sig och stå för att de ändrat sig offentligt är i mina ögon ganska fega människor.

(snip)Sedan är det intressant att jag får röster utifrån vad jag skriver som privatperson och inte i min roll som BG. Kanske värt att poängtera att de inlägg som jag skrivit i den tråden är mina personliga åsikter och inte åsikter som är soldf åsikter. Därför skäms jag lite över att få röster på privata inlägg och inte BG-jobbet.

Jag lovar att skämmas extra för att jag fått Fk_Satan att skämmas men anledningen till att jag satte mina betyg efter just den diskussionen var att det är där jag känt att jag "lärt känna" Fk_Satan. Har inte haft nöjet (?) att bli så hårt modererad av honom som BG. Hoppas att bli hårt åtgången i allt i fortsättningen. Mina öron står till ditt förfogande att dra i en lång tid framöver. Fk_Satan :baskerPa: Tomas_P

@Krook. Varning noterad, men inte accepterad fullt ut. :happy:

Good cop BG #1är helt klart Nifelhel för han pekar sakligt med hela handen och styr upp verksamheten när det behövs. Bad cop BG #1 blir Ing för många gånger känns hans modereringar som en pipstöt i njurtrakten. Rakt på sak och ingen försköning!

Men extra :wub: till alla BG, ni :mellow:

• 2 weeks later...
  • BlåGul -1
Jag tror att Krook vill mjölka lite fler röster först...

Skit också, jag är genomskådad! :D

Finns det anledning att stänga tråden? Det verkar hyffsat avgjort men om vi väntar några år så kanske......

/K

Jag tycker att vi håller traden öppen tills Isgubbe vinner som värsta blågul!

:dribble:

När Chiquita öppnar regionalkontor på Island menar du?

Du är bara en mysig forumspappa hela du......

:unsure:

när Kaupthing öppnar bank i sydamerika.. ;)

• Super Administrators
Du är bara en mysig forumspappa hela du......

:-P

Tack, jag blir alldeles rörd och stämmer upp i en sång! :rolleyes:

Disclaimer: THIS CONTENT IS HOSTED BY YOUTUBE, NOT SoldF.com

SoldF.com can not be held responsible for content published on Youtube and linked by our members.

SoldF.com only provides code making it possible to view the links posted by the member in the post.

Vad är det som håller på att hända med SoldF forum?

Av de 10 senaste inläggen är 9 skrivna av blågula "icke i tjänst" i en tråd som ska ranka vem som är bäst och värst blågul. Och mitt i allt börjar helt plötsligt C SoldF forum kasta in film i fel forumsdel. Vad kommer ske härnäst? - Att J-star uppstår?

:rolleyes:

• Super Administrators

Av de 10 senaste inläggen är 9 skrivna av blågula "icke i tjänst" i en tråd som ska ranka vem som är bäst och värst blågul. Och mitt i allt börjar helt plötsligt C SoldF forum kasta in film i fel forumsdel. Vad kommer ske härnäst? - Att J-star uppstår?

Du borde ju veta att C Forum aldrig gör fel! :rolleyes:

Ahh vilken idé. Spöken från forna år återuppstår! :-P

:rolleyes:

Disclaimer: THIS CONTENT IS HOSTED BY YOUTUBE, NOT SoldF.com

SoldF.com can not be held responsible for content published on Youtube and linked by our members.

SoldF.com only provides code making it possible to view the links posted by the member in the post.

Du borde ju veta att C Forum aldrig gör fel! :rolleyes:

Ahh vilken idé. Spöken från forna år återuppstår! :-P

Givetvis! My bad!

-FILM-

Å nej, det sker i min dator just nu... till någon tradig sång!

Så går det när man försöker göra sig lustig på de blågulas bekostnad, se och lär gott folk!