Jump to content

Bästa och värsta blågul


mdn

BG Awards 2008  

274 members have voted

  1. 1. Vem är forumets bäste blågul?

    • 9x19
      5
    • Erik_G
      31
    • henke
      13
    • Ing
      8
    • Isgubbe
      8
    • Krook
      45
    • Max
      2
    • mdn
      8
    • Nifelhel
      6
    • Rokare
      13
    • The_Swede
      93
    • Yman
      4
    • Anders
      0
    • Blackadder
      3
    • DaRaven
      4
    • Dobberman
      3
    • Fk_Satan
      12
    • Fu_Kjellberg
      7
    • JBP
      2
    • simon
      3
    • Vargas
      2
    • Vc_90
      2
  2. 2. Vem är forumets värste blågul?

    • 9x19
      9
    • Erik_G
      1
    • henke
      2
    • Ing
      33
    • Isgubbe
      3
    • Krook
      26
    • Max
      1
    • mdn
      5
    • Nifelhel
      21
    • Rokare
      2
    • The_Swede
      20
    • Yman
      4
    • Anders
      3
    • Blackadder
      1
    • DaRaven
      2
    • Dobberman
      24
    • Fk_Satan
      71
    • Fu_Kjellberg
      4
    • JBP
      3
    • simon
      26
    • Vargas
      4
    • Vc_90
      9

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Var hittar du DEN tävlingen? ?

:blink:

Fråga Krook!

 

/mdn

Vadå?

I know nothing, I´m from Barcelona.

 

:rolleyes:Hehe. De här tre inläggen är ju helt oförklarliga för den som inte han se de två orden som var online ett tag... Tur jag hann se dem, annars hade jag börjat ifrågasätta BlåGuls pysooligiska ohälsa.

Link to comment
Share on other sites

Det har förekommit vissa fall av post traumatisk stress bland Blågula efter långvarit operativt arbete. Vi tror att det kan vara en kombination av de mediciner som Blågula får i förebyggande syfte i form av C2H5OH samt den ständiga osäkerheten och upprepade stridskontakter som ligger bakom det hela. Vi har efter påtryckningar från anhöriga satt samman en expertgrupp som kommer att göra ingenting och som kommer att komma fram till ingenting. Vi satsar dock 80% av årets anslag på detta arbete då det anses vara en prioritet.

Link to comment
Share on other sites

Det har förekommit vissa fall av post traumatisk stress bland Blågula efter långvarit operativt arbete. Vi tror att det kan vara en kombination av de mediciner som Blågula får i förebyggande syfte i form av C2H5OH samt den ständiga osäkerheten och upprepade stridskontakter som ligger bakom det hela. Vi har efter påtryckningar från anhöriga satt samman en expertgrupp som kommer att göra ingenting och som kommer att komma fram till ingenting. Vi satsar dock 80% av årets anslag på detta arbete då det anses vara en prioritet.

 

Jag vilar mitt fall.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Skulle inte den här tråden avslutas efter ett par månader eller väntar ni till alla medlemmar har röstat?

 

 

 

Nåväl så här röstade jag, obs att jag har endast baserat detta på min erfarenhet ifrån forumet (chatten har jag inte vågat mig in på än):

 

Bästa Blågul:

The Swede

 

Motivering:

Mkt stora fakta kunskaper samt ödmjuk i sin roll som moderator dock så kan han vara mycket bestämd när han behöver det.

 

Sämsta Blågul:

Dobberman

 

Motivering:

Bitsk arg och hård moderator. Tydligen även verksam i Tiveden, endast skumma människor är verksamma i det området....

Link to comment
Share on other sites

Ja, detta var inte lätt alls, har väntat med att rösta här för att hinna få en uppfattning om läget men nu var det dags.

 

Bästa blågul 0:) : Simon (trodde ni inte va?) För att jag har fått ett mycket trevligt intryck av Simon i hans forumsdel och överhuvudtaget. Trevlig men visar också med hela handen var skåpet ska stå i PV-delen.

 

Värsta blågul :surprise: : Jag valde Fk Satan fast jag egentligen inte välja någon för att alla blågula har gett mig ett väldigt bra intryck som helhet men Satan uttalade sig som att han ville ha fler röster på värsta blågul så det blev Satan.

 

"Värsta blågul... Att få en röst där är ungefär som när befälen får "veckans känga" i vpl-nytt. Det är status. Att få snällaste rösten är som att få veckans kram av vpl... Dvs inget man efter strävar" - Fk Satan

 

Jag skulle egentligen välja alla blågula som bästa :baskerHV: , men det är någon som gjort så man bara kan rösta på en :D

Link to comment
Share on other sites

Röstade på The Swede som bäst för att han är hård men rättvis, och alltid skriver intressanta och läsvärda inlägg.

 

Röstade på Fk Satan som värst eftersom han verkar gilla det på något underligt, masochistiskt vis... Men du gör ett bra jobb med att rensa dåliga/offtopic-trådar.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Bästa BG enl Lfskbat: Fk Satan... Vet inte riktigt varför men han verkar ha distans till allt militärjoller, kanske fel analys?

 

Jag ska inte säga Sämsta, utan BG jag håller mig undan för: The Swede... som en kubik fanjunkare ur pansartrupperna, en ilsken bulldog... tack men nej tack!

Link to comment
Share on other sites

Bästa BG enl Lfskbat: Fk Satan... Vet inte riktigt varför men han verkar ha distans till allt militärjoller, kanske fel analys?

 

Jag ska inte säga Sämsta, utan BG jag håller mig undan för: The Swede... som en kubik fanjunkare ur pansartrupperna, en ilsken bulldog... tack men nej tack!

 

Men för helvete! Detta är som att få veckans hjärta i VPL-nytt... :mellow: . Nepp det är status att få veckans känga det är något som sätts upp i fikarummet.

Link to comment
Share on other sites

Eftersom att tråden fortfarande inte är stängd så röstar jag också.. :-P

 

Rösten som bästa/snällaste Bg går till The Swede, Han håller koll på alla fordon mellan himmel och jord och har även god kännedom i allt annat han skriver om :)

 

Rösten som elakaste/hårdaste går till Krook, Han håller även han god klass på sina inlägg och kunskapen är god men till skillnad från The Swede så har Krook den där lite mer bestämmande tonen i sin text och han är dessutom den enda som jag har blivit åtsagd utav.. :-P

 

 

Ett litet tillägg är dock att alla Bgs är trevliga, sakliga och mycket mycket kunniga i största allmänhet ;-)

 

Edit: Smileysarna ville inte samma som jag ville.. :-P

Edited by Ynglingen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...