Jump to content

Bästa och värsta blågul


mdn

BG Awards 2008  

274 members have voted

  1. 1. Vem är forumets bäste blågul?

    • 9x19
      5
    • Erik_G
      31
    • henke
      13
    • Ing
      8
    • Isgubbe
      8
    • Krook
      45
    • Max
      2
    • mdn
      8
    • Nifelhel
      6
    • Rokare
      13
    • The_Swede
      93
    • Yman
      4
    • Anders
      0
    • Blackadder
      3
    • DaRaven
      4
    • Dobberman
      3
    • Fk_Satan
      12
    • Fu_Kjellberg
      7
    • JBP
      2
    • simon
      3
    • Vargas
      2
    • Vc_90
      2
  2. 2. Vem är forumets värste blågul?

    • 9x19
      9
    • Erik_G
      1
    • henke
      2
    • Ing
      33
    • Isgubbe
      3
    • Krook
      26
    • Max
      1
    • mdn
      5
    • Nifelhel
      21
    • Rokare
      2
    • The_Swede
      20
    • Yman
      4
    • Anders
      3
    • Blackadder
      1
    • DaRaven
      2
    • Dobberman
      24
    • Fk_Satan
      71
    • Fu_Kjellberg
      4
    • JBP
      3
    • simon
      26
    • Vargas
      4
    • Vc_90
      9

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vilket dåligt drag det var i den här pollen då!

 

Passa på nu. Nu har ni chansen att både hissa och dissa. Gör det då!

 

/K

 

eller också stänger vi omröstningen och bestämmer att The-swede är bästa BG och Jag är den Värsta/elakaste. Förresgten vad vinner man? förutom fri sprit som isgubbe pröjsar på nästa BG träff?

Link to comment
Share on other sites

Vilket dåligt drag det var i den här pollen då!

 

Passa på nu. Nu har ni chansen att både hissa och dissa. Gör det då!

 

/K

 

eller också stänger vi omröstningen och bestämmer att The-swede är bästa BG och Jag är den Värsta/elakaste. Förresgten vad vinner man? förutom fri sprit som isgubbe pröjsar på nästa BG träff?

Jag ska minsann peta ner dig och ErikG från respektive lista. "Burk-skyttebjörnen från landet" lär jag inte rå på även om jag köpte halva Armén åt Hemvärnet.

 

/K

Link to comment
Share on other sites

Jag ser det som att 14 medlemmar här inne inte har fattat vad undersökningen ville ha svar på.

 

Jag kan omöjligen vara elakare än både dobberman, niox och Ing!

 

Jag tar kritiken, bryter ihop, går vidare och lär mig ingenting i slutändan!

 

 

B-)

Link to comment
Share on other sites

Jag lade min ena röst på 9X19

Det var som bästa BG.

 

Detta grundas på bra sak kunskap och trevlig personlighet här.

Men som någon sade tidigare i tråden.

Så är han till o från lite för osynlig.

Men han får min röst.

 

När det gäller värsta så kommer jag ej ihåg vem som jag röstade på.

 

Mvh

404 Skenberg

Link to comment
Share on other sites

Jag ser detta som ett KVITTO på att jag kan bli "elakare" och mer strikt i min moderering........

 

Så nu kör vi.......

 

;-)

 

Jag är på! nu ska vi sluta vara snälla! nu blir det riktig moderering! modell invasionsförsvarets glansdagar! släng värdegrund och insatsförsvarets saft och bulle mentalitet! du blir det en ny tid! B-)

Link to comment
Share on other sites

Jag ser detta som ett KVITTO på att jag kan bli "elakare" och mer strikt i min moderering........

 

Så nu kör vi.......

 

;-)

 

Jag är på! nu ska vi sluta vara snälla! nu blir det riktig moderering! modell invasionsförsvarets glansdagar! släng värdegrund och insatsförsvarets saft och bulle mentalitet! du blir det en ny tid! B-)

Javisst, det är väl det folk propagerar för här. Det var bättre förr!

 

Aga i Pliktverket, och arkebusering och spöstraff i Luckan. Som alltid. :dribble:

Link to comment
Share on other sites

Vilket dåligt drag det var i den här pollen då!

 

Passa på nu. Nu har ni chansen att både hissa och dissa. Gör det då!

 

/K

 

 

asså jag kan dra alla era fel och brister om det är det du vill :banghead:

och kanske.. om jag känner mig snäll.. påpeka något ni gör bra............. kanske.... 0:)

Link to comment
Share on other sites

Vilket dåligt drag det var i den här pollen då!

 

Passa på nu. Nu har ni chansen att både hissa och dissa. Gör det då!

 

/K

Jag vet att mjukvaran förmodligen inte tillåter det, men om man var tvungen att skriva innan man röstade kanske det skulle bli bättre drag.

 

Eftersom jag inte röstat i en sådan här tidigare undrar jag - är syftet mer åt skojhållet? Eller är det tänkt att faktiskt vara lite kreativt också? Jag menar så här - att skriva vem som är "bäst" och varför är ju lätt. Men om en BG får veta att han är "sämst", vad hjälper det om han inte får en vettig återmatning från de som tycker det?

Link to comment
Share on other sites

Jag ser det som att 14 medlemmar här inne inte har fattat vad undersökningen ville ha svar på.

 

Jag kan omöjligen vara elakare än både dobberman, niox och Ing!

 

Jag tar kritiken, bryter ihop, går vidare och lär mig ingenting i slutändan!

 

 

:banghead:

 

Bara att inse simon, dina glansdagar är över. Du behöver bli mer..... OND. Tror det är där skon klämmer, folk vill ha PISK på stjärten när de gör fel, du klappar på baken, det är skillnanden. Har inte den sataniska några kurser du kan gå? "Verbal misshandel grund, fortsättning och överkurs"

Link to comment
Share on other sites

Vilket dåligt drag det var i den här pollen då!

 

Passa på nu. Nu har ni chansen att både hissa och dissa. Gör det då!

 

/K

Jag vet att mjukvaran förmodligen inte tillåter det, men om man var tvungen att skriva innan man röstade kanske det skulle bli bättre drag.

 

Eftersom jag inte röstat i en sådan här tidigare undrar jag - är syftet mer åt skojhållet? Eller är det tänkt att faktiskt vara lite kreativt också? Jag menar så här - att skriva vem som är "bäst" och varför är ju lätt. Men om en BG får veta att han är "sämst", vad hjälper det om han inte får en vettig återmatning från de som tycker det?

Det är med glättig seriositet vi genomför pollen. Alltså, med glimten i ögat och för att ha en rolig stund men vi förutsätter givetvis att folk svarar ärligt. Det är inte alltid sämst att vara elakast, om du förstår vad jag menar?

 

Vi har lite olika roller på forumet (good cop - bad cop), inte uttalat men det har liksom blivit så och det kan komma fram i en sån här poll. Vi ser också skillnader när det gäller i vilka forumsdelar blågula verkar. Vissa forumsdelar har en högre debattnivå och är mer "lättstädade" än andra och då får ansvariga blågula också en därför passande roll, vilket ger utslag i röstningen.

För egen del så bedömer jag att jag upplevs som nyanserad och kunnig för de som mest är aktiva i SOLDINT men lite mer av en rabiessmittad GLAD HUND för dem som är aktiva i LUCKAN. Jag har inte velat göra några standardiserade meddelanden så att agerandet skulle bli identiskt mellan forumsdelarna utan vill ha en närhet till respektive tråd jag agerar i. Det blir inte alltid klockrent men oftast tillräckligt bra.

 

@Status Quo

Go nuts! :unsure:

 

/K

Edited by Dobberman
Förakt för hundgrupp
Link to comment
Share on other sites

Bästa BG; Krook - alltid balanserad och klok, med en god ton. Det är å andra sidan svårt att misslyckas som signalist, och jag är ju ngt partisk.

 

Sämsta (läs: jävligaste) BG; Nifelhel - egentligen inte helt rättvist, men han har varit riktigt spydig mot mig nån gång (vilket jag kan ha förtjänat) och jag kan inte annat än att vara en gnutta avundsjuk på hans förmåga att sabla ner på mitt oförstånd. "Fett aegd", som data-kidsen skulle säga.

Link to comment
Share on other sites

Lustigt. Det verkar som om mitt inlägg har blivit raderat?! :unsure:

 

Någon tog åt sig??

 

:)

 

HEhehe

 

Pappsen

Nja, det verkar inte ha försvunnit något inlägg. Jag har kollat loggarna (tänk om någon fuskar!) och inte funnit några spår. Posta igen.

 

/K

Edit: Nu verkar det ha försvunnit ett inlägg men det var visst någon annans.

/me sparkar Ing på smalbenet och väser; håll tyst. :mellow:

 

Edit 2: RÖSTA NU FÖR BÖVELEN!

Flera tusen medlemmar och bara 136 röster varvid flera är BG-röster. Det är riktigt underkänt av forumet.

Link to comment
Share on other sites

Den där hunden var riktigt nära att få en röst som forumets elakaste, men det förtjänar han inte tyvärr. Jag är av den uppfattningen att han VILL ha den utmärkelsen, och då tänker jag inte göra honom den tjänsten när hans signatur handlar om något så omoget som en särskild manlig ritual ;)

Så det blev Satan istället.

 

Bästa blev Krook, med motiveringen att han känns motiverad :P

 

@ Krook: Kan ni gå in i er spezial-logg och kolla vilka som röstat på vem?

Edited by MatsLennarth
Link to comment
Share on other sites

@ Krook: Kan ni gå in i er spezial-logg och kolla vilka som röstat på vem?

 

Nope!

 

We are not the NSA, allthough some MÖP's would have loved it.. B-)

 

 

@Echolon: Bomb, Jihad, Salaam, Hamas, Nuke, AQ, Terror, Krook, Dirty Bomb, IED... :)

Link to comment
Share on other sites

We are not the NSA, allthough some MÖP's would have loved it.. :wub:

 

Vadå inte NSA det vet jag inget om. Jag kan verken bekräfta eller dementera någon inblandning från Glavnoje Razvedyvatel'noje Upravlenije sjätte direktoratet *host* nej jag menar NSA.

Link to comment
Share on other sites

Den där hunden var riktigt nära att få en röst som forumets elakaste, men det förtjänar han inte tyvärr. Jag är av den uppfattningen att han VILL ha den utmärkelse

Vill och vill, grundat på de PM jag får/fått var jag nog ganska säker på en promenadseger, frågan är ju hur mycket jag igentligen BRYR mig?

 

och då tänker jag inte göra honom den tjänsten när hans signatur handlar om något så omoget som en särskild manlig ritual ;)

 

Jaha, VAD i min "signatur" syftar du på då?

Link to comment
Share on other sites

@ Krook: Kan ni gå in i er spezial-logg och kolla vilka som röstat på vem?

 

Nope!

 

We are not the NSA, allthough some MÖP's would have loved it.. :rolleyes:

 

 

@Echolon: Bomb, Jihad, Salaam, Hamas, Nuke, AQ, Terror, Krook, Dirty Bomb, IED... :wub:

Smicker kommer man långt med och jag spår att Rokare kommer att bli president någon gång.

 

/K

Link to comment
Share on other sites

I skrivande stund är det 143personer som röstat varav många är BlåGul.

Fruktansvärt dåligt deltagande på så många röstberättigade medlemar.

Vågar ni inte rösta? Sittkissare! :dribble:

 

 

I och för sig borde rösträtten tas bort för dom som röstat fram Simon och Fk Satan som värsta/elakast blågul. :wub:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...