Hotel Charlie One Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 På grund av diverse anledningar: Frukost: Kaffe. 1 kopp m/ä stor. Lunch: Överhoppad, tidsbrist. Middag: Entrecôte, pepparsauce och pommes du terre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanB Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 Frukost: Havregrynsgröt & kaffe Mellanmål: Banan Lunch: Västkustsallad Mellanmål: Banan Middag: Älg gryta med kokt potatis Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Peter2 Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 Dagens middag var korv stroganoff med två leverpastejmackor samt 3 glas mjölk Link to comment Share on other sites More sharing options...
SG OLSSON Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 Rostad macka med julskinka til brunch Kyckling med ris och curry till middag och den curryn var det tryck i Link to comment Share on other sites More sharing options...
lhenning Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 Frukost: Fil med havrefras, apelsinjuice och te Lunch: Thaibuffé Middag: Leverpastejmackor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kolind Posted December 29, 2008 Report Share Posted December 29, 2008 Frukost halv 4: 3 mackor med julskinka Kvällsmat 8 en liten tallrik flingor Har verkligen inte varit hungrig idag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nyllet Posted December 30, 2008 Report Share Posted December 30, 2008 Jaja, dagen är ung men allt är planerat in i minsta detalj så jag upplyser er ändå, bara för att min lunch är så fantastiskt god Frukost: Kaffe och en kronan portion Lunch: Burk ravioli, det bästa som finns /Nyllet Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndreasM Posted December 30, 2008 Report Share Posted December 30, 2008 Torrt gammalt bröd med ett glas julmust. Link to comment Share on other sites More sharing options...
linush Posted December 30, 2008 Report Share Posted December 30, 2008 En handfull prinskorvar, ostekta. Skall strax äta en pizza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Kombinerad frukost/ lunch idag blev dopp i grytan. Nu menar jag inte det här äckliga slabbet med vörtlimpa som vissa sörlänningar envisas med utan med Gene tunnbröd. Mums, en fröjd för en Ångermanlänsk gom. Svärmor kokar en ny skinka idag så jag får en ny laddning doppespad. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanB Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Brunch: 1 stor kopp kaffe och 4 rostade mackor Kväll: Hummer, räkor, och annat gott samt en del alkoholhaltiga drycker hehe I morgon kommer man se ut så här .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krille Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Frukost - Plättar Lunch - Makaroner och biff, sambon vaknade tidigt efter natt passet och jag gav bort mitt McNuggets mål... Middag - Kan bli inressant... 2 polare ska laga maten till vår nyårfest... och dom är inte kända för att tillbringa sin tid vid spisen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eskil Posted January 1, 2009 Report Share Posted January 1, 2009 Igår (nyårsafton) * Kräftor med tillbehör (Kräftor spöar hummer vilken dag som helst på året, till och med på nyårsafton ) * Brie med hjortronsylt till dessert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gislemark Posted January 2, 2009 Author Report Share Posted January 2, 2009 Frukost: Mackor. Lunch: Potatis med bondsås. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rara Avis Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Frukost/lunch: ostomelett & bacon Kvällsäta: körsbärspaj, vaniljsås och kaffe Link to comment Share on other sites More sharing options...
daddlar Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Stekt strömmingsfilé panerad med mjöl, svartpeppar och salt, på brödskiva bredd med remouladsås. x8 (kvällsmål) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gislemark Posted January 20, 2009 Author Report Share Posted January 20, 2009 Pannkakor med hallonsylt i matlådan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 Borstj och Renfilé med någon form av tilltugg Link to comment Share on other sites More sharing options...
gislemark Posted January 21, 2009 Author Report Share Posted January 21, 2009 Kålpuddig o lingonsylt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattsson Posted February 28, 2010 Report Share Posted February 28, 2010 Bumpar: Idag så hade jag en riktig anglofil middag: 2st baconmackor med ketchup 1 kopp blaskigt The med mjölk Detta inmundigades sittandes i soffan framför tv:n iförd träningsbyxor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.