Soneson Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Jag har dumt nog glömt att skicka in de här två lapparna och det är bara cirka tre veckor kvar tills jag rycker in. På den står det en massa grejer , födelsedatum och allt sånt plus information om närmast anhöriga. Det är två lappar och på den ena står det "Ex 1 sänds till vpldetalj/motsv." och på den andra står det "Ex 2 sänds till komp/motsv.", vart menar de att jag ska skicka dem? Det finns rutor med information som jag inte har, till exempel förbanskod, befattningsnummer, utbildningsansvarig myndighet, och enhet. Ska jag lämnas dessa rutor blanka? Jag ska genomföra värnplikten på Karlstorps kompani, T2 i Skövde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vic Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Jag har dumt nog glömt att skicka in de här två lapparna och det är bara cirka tre veckor kvar tills jag rycker in. På den står det en massa grejer , födelsedatum och allt sånt plus information om närmast anhöriga. Det är två lappar och på den ena står det "Ex 1 sänds till vpldetalj/motsv." och på den andra står det "Ex 2 sänds till komp/motsv.", vart menar de att jag ska skicka dem? Det finns rutor med information som jag inte har, till exempel förbanskod, befattningsnummer, utbildningsansvarig myndighet, och enhet. Ska jag lämnas dessa rutor blanka? Jag ska genomföra värnplikten på Karlstorps kompani, T2 i Skövde. På mina stod det bara att jag skulle ta med närmast-anhörig lappen vid inryck, så även om jag itne ska rycka in på samma ställe som du, funkar säkert det också.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nexs Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Jag har dumt nog glömt att skicka in de här två lapparna och det är bara cirka tre veckor kvar tills jag rycker in. På den står det en massa grejer , födelsedatum och allt sånt plus information om närmast anhöriga. Det är två lappar och på den ena står det "Ex 1 sänds till vpldetalj/motsv." och på den andra står det "Ex 2 sänds till komp/motsv.", vart menar de att jag ska skicka dem? Det finns rutor med information som jag inte har, till exempel förbanskod, befattningsnummer, utbildningsansvarig myndighet, och enhet. Ska jag lämnas dessa rutor blanka? Jag ska genomföra värnplikten på Karlstorps kompani, T2 i Skövde. På mina stod det bara att jag skulle ta med närmast-anhörig lappen vid inryck, så även om jag itne ska rycka in på samma ställe som du, funkar säkert det också.. Samma här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soneson Posted January 18, 2008 Author Report Share Posted January 18, 2008 Okej, jag gör så och tar det som det kommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Det kommer att finnas tillfälle att fylla i ny sådan lapp vid inryckningen, var så säkra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vansinnesvisan Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Jag har dumt nog glömt att skicka in de här två lapparna och det är bara cirka tre veckor kvar tills jag rycker in. På den står det en massa grejer , födelsedatum och allt sånt plus information om närmast anhöriga. Det är två lappar och på den ena står det "Ex 1 sänds till vpldetalj/motsv." och på den andra står det "Ex 2 sänds till komp/motsv.", vart menar de att jag ska skicka dem? Det finns rutor med information som jag inte har, till exempel förbanskod, befattningsnummer, utbildningsansvarig myndighet, och enhet. Ska jag lämnas dessa rutor blanka? Jag ska genomföra värnplikten på Karlstorps kompani, T2 i Skövde. Vi fick ingen tillsägelse att skicka dem, utan bara ta med dem vid inryck, förbannskoden i ditt fall borde ju vara T2 och befattningsnumret är väll vilken tjänst du har, vad du är uttagen till ...den koden står på inkallelseordern. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dizzy_keys Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Jag har dumt nog glömt att skicka in de här två lapparna och det är bara cirka tre veckor kvar tills jag rycker in. På den står det en massa grejer , födelsedatum och allt sånt plus information om närmast anhöriga. Det är två lappar och på den ena står det "Ex 1 sänds till vpldetalj/motsv." och på den andra står det "Ex 2 sänds till komp/motsv.", vart menar de att jag ska skicka dem? Det finns rutor med information som jag inte har, till exempel förbanskod, befattningsnummer, utbildningsansvarig myndighet, och enhet. Ska jag lämnas dessa rutor blanka? Jag ska genomföra värnplikten på Karlstorps kompani, T2 i Skövde. Vi fick ingen tillsägelse att skicka dem, utan bara ta med dem vid inryck, förbannskoden i ditt fall borde ju vara T2 och befattningsnumret är väll vilken tjänst du har, vad du är uttagen till ...den koden står på inkallelseordern. Förbandskoden är nog inte T2, utan det är en annan kod, liknande 136230000 (1.ubflj) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vansinnesvisan Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Jag har dumt nog glömt att skicka in de här två lapparna och det är bara cirka tre veckor kvar tills jag rycker in. På den står det en massa grejer , födelsedatum och allt sånt plus information om närmast anhöriga. Det är två lappar och på den ena står det "Ex 1 sänds till vpldetalj/motsv." och på den andra står det "Ex 2 sänds till komp/motsv.", vart menar de att jag ska skicka dem? Det finns rutor med information som jag inte har, till exempel förbanskod, befattningsnummer, utbildningsansvarig myndighet, och enhet. Ska jag lämnas dessa rutor blanka? Jag ska genomföra värnplikten på Karlstorps kompani, T2 i Skövde. Vi fick ingen tillsägelse att skicka dem, utan bara ta med dem vid inryck, förbannskoden i ditt fall borde ju vara T2 och befattningsnumret är väll vilken tjänst du har, vad du är uttagen till ...den koden står på inkallelseordern. Förbandskoden är nog inte T2, utan det är en annan kod, liknande 136230000 (1.ubflj) jasså minsann :S då får jag nog skriva en ny lapp när ja kommer fram XD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nada4u Posted January 18, 2008 Report Share Posted January 18, 2008 Inte för att verka tjatig men, yes, fick också info om att lämna in den vid inrycket Lycka till! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vic Posted January 19, 2008 Report Share Posted January 19, 2008 Jag har dumt nog glömt att skicka in de här två lapparna och det är bara cirka tre veckor kvar tills jag rycker in. På den står det en massa grejer , födelsedatum och allt sånt plus information om närmast anhöriga. Det är två lappar och på den ena står det "Ex 1 sänds till vpldetalj/motsv." och på den andra står det "Ex 2 sänds till komp/motsv.", vart menar de att jag ska skicka dem? Det finns rutor med information som jag inte har, till exempel förbanskod, befattningsnummer, utbildningsansvarig myndighet, och enhet. Ska jag lämnas dessa rutor blanka? Jag ska genomföra värnplikten på Karlstorps kompani, T2 i Skövde. Vi fick ingen tillsägelse att skicka dem, utan bara ta med dem vid inryck, förbannskoden i ditt fall borde ju vara T2 och befattningsnumret är väll vilken tjänst du har, vad du är uttagen till ...den koden står på inkallelseordern. Förbandskoden är nog inte T2, utan det är en annan kod, liknande 136230000 (1.ubflj) jasså minsann :S då får jag nog skriva en ny lapp när ja kommer fram XD Läste instruktionslappen nyss, förbandskoden och den rutan brevid (befattningskod? lagt undan pappret..) ska inte fyllas i. Iaf inte av oss. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts