Ivarinovic Posted January 17, 2008 Report Share Posted January 17, 2008 Tjenare, jag sökte till hemvärnet genom deras hemsida för 3 månader sedan ungefär. Jag fick hem papper efter en månad om att jag skulle kontaka ungdomsledaren för min grupp, jag gjorde detta, först igenom mail, som han inte svarade på, sen ringde jag honom, och då sa han åt mig att maila mina adressuppgifter och sådant till honom så han kunde skicka något ansökningspapper. Nu har jag väntat i 2 månader på dom här papprena snart, några av mina polare som är med i hemvärnet har tjatat på honom utan verkan. Vad ska jag göra? Jag är hur taggad som helst att komma med i hemvärnet, och vill inte vänta i 2 månader till. Är alla ungdomsledare så här dryga? Och vad ska jag göra? Man vill ju heller inte tjata på honom för mycket så man får en dålig start med honom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
"SSA" Gunny Posted January 17, 2008 Report Share Posted January 17, 2008 Mitt tips är att prata med dina kompisar som är med å följ med dom på nästa utbildnings kväll. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivarinovic Posted January 17, 2008 Author Report Share Posted January 17, 2008 Mitt tips är att prata med dina kompisar som är med å följ med dom på nästa utbildnings kväll. Då skulle jag nog få vänta mer än 2 månader till, det är inte ofta det är övningar och sådant, iaf inte vad jag hör ifrån mina polare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lebos Posted January 17, 2008 Report Share Posted January 17, 2008 Har den här ungdomsledaren någon överordnande? Kontakta honom isåfall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivarinovic Posted January 17, 2008 Author Report Share Posted January 17, 2008 Har den här ungdomsledaren någon överordnande?Kontakta honom isåfall. Det är mycket möjligt, får ta och kolla upp det. Tack för tipsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivarinovic Posted January 18, 2008 Author Report Share Posted January 18, 2008 Ni kan låsa tråd och sådant, eller något sådant. Jag kommer få mina papper garanterat nästa vecka Over and out. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts