imint Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 Undrar bara om det är någon på forumet som sökt SWAFRAP och i så fall vilken befattning. får intrycket att forumet är ganska armé tungt, det snackas lite om flyg här. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 Håller med till 100 %. På tok för lite FV. Jag har sökt till FK01 som skall ner till Kongo framöver. Jag sökte som Flygbassäksoldat eftersom gruppchefsbefattningen krävde lägst fänriks grad. :( Men, men, skall bli kul och se om man kommer med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 Undrar bara om det är någon på forumet som sökt SWAFRAP och i så fall vilken befattning.får intrycket att forumet är ganska armé tungt, det snackas lite om flyg här. Rekryterar dom nu eller? Var uttagen förra året, men valde KS istället. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
imint Posted February 16, 2003 Author Report Share Posted February 16, 2003 Undrar bara om det är någon på forumet som sökt SWAFRAP och i så fall vilken befattning.får intrycket att forumet är ganska armé tungt, det snackas lite om flyg här. Rekryterar dom nu eller? Var uttagen förra året, men valde KS istället. Dom rekryterar nu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 Undrar bara om det är någon på forumet som sökt SWAFRAP och i så fall vilken befattning.får intrycket att forumet är ganska armé tungt, det snackas lite om flyg här. Rekryterar dom nu eller? Var uttagen förra året, men valde KS istället. Dom rekryterar nu... Åh f-n! Var ju in och kollade "leegeet" på utlandsstyrkans hemsida, men inte såg jag att det var rekrytering till SWAFRAP på gång då...... Vilket av SWAFRAP är det som rekryterar då, AJS eller TP ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
imint Posted February 16, 2003 Author Report Share Posted February 16, 2003 Det är AJS som rekryterar, man får nog kontakta F 21 direkt för att få info... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 17, 2003 Report Share Posted February 17, 2003 Då ska jag göra det! Tack för infon! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 17, 2003 Report Share Posted February 17, 2003 Så, då var det klart med ansökan, igen...... B) Får hålla tummarna nu då! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 17, 2003 Report Share Posted February 17, 2003 Någon annan som sökt ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts