Guest Guest_David_* Posted January 11, 2008 Report Share Posted January 11, 2008 Hej! Jag rycker in som flygbassäksoldat om ett år. Jag har läst mycket om beffatningen och blev då mycket fundersam då jag, på ett par ställen, läste att man som flygbassäk kan inrikta sig som prikskytt eller om det var skarpskytt. Min fråga är då ganska uppenbar.. är detta sant?? Mvh David Link to comment Share on other sites More sharing options...
spacekaiser Posted January 11, 2008 Report Share Posted January 11, 2008 Har själv ingen aning, men släng iväg ett mail till plikverket alternativt förbandet där du skall rycka in, dom brukar vara ganska pigga på att svara på frågor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajohansson Posted January 11, 2008 Report Share Posted January 11, 2008 Jag har inte heller någon koll på just flygbassäk, men varför skulle det inte vara sant? Är det GA 927 vi pratar om? Isf står det även på lumpen.nu att man kan få utbildning till prickskytt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest_David_* Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 Jag har inte heller någon koll på just flygbassäk, men varför skulle det inte vara sant? Är det GA 927 vi pratar om? Isf står det även på lumpen.nu att man kan få utbildning till prickskytt. nej det är GA 924 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.