Guest Magnum Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 (edited) Någon som gjort rep för beredskapspolisen. Gjorde min utb 2000 men har fortfarande inte blivit inkallad till rep. Någon som vet? Har hört ca 2 år i mellan rep. Edited February 16, 2003 by Magnum Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unicorn Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 De flesta har vad jag vet genomfört rep redan under förra året. RPS har utfärdat direktiv att ingripande mot folkmassa skall prioriteras, vilket gjorde att de flesta avdelningar använde hela veckan till kravallövningar. Målsättningen är en vecka varannat år. Svårt att vara så vass som tänkts med denna mediokra övningstid tilldelad... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fbj972 Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 (edited) Då har jag haft tur.. Har haft två rep. Samt deltagit i två Nordic Peace-övningar. Nytt rep. väntar nu i april. Edited February 16, 2003 by FBJS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte11 Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 De som jag känner som är med har inte heller fått några rep. trots att det var -00 den ena gick utb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SBP Posted February 17, 2003 Report Share Posted February 17, 2003 Super med fler SBP:are här. Gjorde GU -9910 och rep -0205. Rep:et var IMF och asp- utb. Dom hade tom fixat hästar och hundar, det flög gatstenar, knallskott o annat smått o gott. Molotovcocktailprov och vi fick "gå genom eld" och naturligtvis panga lite med cga5p:n. Vad dom sa till oss så är det bestämt med rep 5 dgr vartannat år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts