Yman Posted February 15, 2003 Report Share Posted February 15, 2003 Vem kan det vara. Den som är snabbast med det vinnande svaret kan eventuellt få plastpåsen om han/hon hämtar den själv. Lurigt va B) Skriv gärna en liten kommentar.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted February 15, 2003 Report Share Posted February 15, 2003 Jag hade gissat på någonting ur Alien VII... men nu vet jag inte. B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Old No.7 Posted February 15, 2003 Report Share Posted February 15, 2003 Tja rätt självklart KIMSTER såklart B) Efter en kväll med att hålla oss forumsdårar i schack Link to comment Share on other sites More sharing options...
MBW Posted February 15, 2003 Report Share Posted February 15, 2003 Hoppas innerligen att det är Bert Karlson, bara tanken på att en man med detta fritids intresse ens får komma i närheten av ett vapen (läs soft air gun eller tyngre) är skrämmande. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted February 15, 2003 Report Share Posted February 15, 2003 Ja vad säger man....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
softfeel Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 Det ser ut som dig. Det är du!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yman Posted February 16, 2003 Author Report Share Posted February 16, 2003 Det ser ut som dig. Det är du!! Menar du mig?! Tror du att jag någonsin skulle ta på mig en tröja som det står ARMY på?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
softfeel Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 Det ser ut som dig. Det är du!! Menar du mig?! Tror du att jag någonsin skulle ta på mig en tröja som det står ARMY på?? Va nu då? Vad är det för fel på en "army-tröja". Just det ja. Du tillhör flygvapnet. Det är bart simpson eller hur? Hur f*n fick du en plastpåse över hans huvud? Link to comment Share on other sites More sharing options...
softfeel Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 Glöm allt jag tidigare skrivit, det är för sent för att använda omdömet. Det är Fu Dahlberg. Hur f*n fick du en plastpåse över hans huvud? Det är svårare än att få en över Barts..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yman Posted February 16, 2003 Author Report Share Posted February 16, 2003 Det ser ut som dig. Det är du!! Menar du mig?! Tror du att jag någonsin skulle ta på mig en tröja som det står ARMY på?? Va nu då? Vad är det för fel på en "army-tröja". Just det ja. Du tillhör flygvapnet. Det är bart simpson eller hur? Hur f*n fick du en plastpåse över hans huvud? VAD I *^"#¤*!? menar du med det?! "Just det ja. Du tillhör flygvapnet." :rocket: Jag tillhör Helikopterflottiljen! Inget annat... ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
softfeel Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 Yman: Jag hoppas att du inte tog illa upp men jag skrev det kl 01:57 vilket förklarar att jag jag inte tänkte särskillt väl. Nå, är det Fu dahlberg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 Kimster, jag tror att han har köpt Army tröjan i Kosovo Link to comment Share on other sites More sharing options...
softfeel Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 Kimster, jag tror att han har köpt Army tröjan i Kosovo Vilket leder oss till frågan: Vad höll Kimster och Yman på med för lekar som involverade Kimsters Kosovo-köpta "army-tröja" och en konsumkasse (eller är det en odalkasse)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted February 16, 2003 Forumsledning Report Share Posted February 16, 2003 ...men ORKA !!! min tröja e fin... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dobberman Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 Tror du att jag någonsin skulle ta på mig en tröja som det står ARMY på?? Helt ok...vi låter dig låssas ett tag..... Se så nu blundar vi ok....ta på dig tröjan nu Förstår att du VILL....men inte kan..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_mistaken Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 Måste säga att jag är imponerad av din skådespelar talang, du kan få spela hamilton i nästa film kimster ;) jag har även visat 5 st på min icq lista din fina webcam och det var en stor succé Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabriel KB K3 04-05 Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 Det är väl inte första gången han försöker göra slut på det!!!... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mace Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 Har inte din mamma sagt åt dig att inte leka med plastpåsar? Sitt nu bara där lungt och stilla så ska du se att dom där snälla pojkarna med den varma gosiga tröjan kommer och hjälper dig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.