Guest 518 Pettersson Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 Manöver! Du som gjorde lumpen 97/98 i Boden, MekB19. Jag låg på 34 strv komp. som BroBV 971 mek. Låg även på Mekskolan i Hässleholm PB8 under en tid. Bilder, lumparpolare eller ngn att snacka om hur kul det var i "Kusträsk" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 925_Hultén Posted March 7, 2008 Report Share Posted March 7, 2008 Manöver!Du som gjorde lumpen 97/98 i Boden, MekB19. Jag låg på 34 strv komp. som BroBV 971 mek. Låg även på Mekskolan i Hässleholm PB8 under en tid. Bilder, lumparpolare eller ngn att snacka om hur kul det var i "Kusträsk" Tjena Pettersson Jag låg som förare på BroBv 971 samma år Det var jag som rökte hemrullade ciggaretter mest hela tiden hur är det med dig då? /Hultén Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest_Fredrik_* Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Manöver!Du som gjorde lumpen 97/98 i Boden, MekB19. Jag låg på 34 strv komp. som BroBV 971 mek. Låg även på Mekskolan i Hässleholm PB8 under en tid. Bilder, lumparpolare eller ngn att snacka om hur kul det var i "Kusträsk" Tjena Pettersson Jag låg som förare på BroBv 971 samma år Det var jag som rökte hemrullade ciggaretter mest hela tiden hur är det med dig då? /Hultén Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest_fredrik_* Posted November 11, 2008 Report Share Posted November 11, 2008 Manöver!Du som gjorde lumpen 97/98 i Boden, MekB19. Jag låg på 34 strv komp. som BroBV 971 mek. Låg även på Mekskolan i Hässleholm PB8 under en tid. Bilder, lumparpolare eller ngn att snacka om hur kul det var i "Kusträsk" Tjena Pettersson Jag låg som förare på BroBv 971 samma år Det var jag som rökte hemrullade ciggaretter mest hela tiden hur är det med dig då? /Hultén För helvööööte.....! Ha Ha, tjena! Jo det är bara bra! Klart jag kommer ihåg storrökaren! Jo det är bra! Finns på msn om du vill ljuga lite! [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.