Guest FrOst I SWE Posted February 15, 2003 Report Share Posted February 15, 2003 Har fått mitt inskrivningsbeslut och jag blev inskriven som gb på amf1.. Ska bli skitkul men ska nån annan dit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VH Posted February 15, 2003 Report Share Posted February 15, 2003 Kolla in på www.amfbat.com , det har vart ett jäkla massa skrivande om folk som rycker in i oktober där! Lycka till! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bad Karma Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 Ska bli skitkul men ska nån annan dit? Nej, du blir nog ensam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EO4 Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 Skulle gärna dit, men det är lite bökigt att komma innanför grindarna nuförtiden :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azan_Gb Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 Skulle gärna dit, men det är lite bökigt att komma innanför grindarna nuförtiden Du vill gärna tillbaks va, EO4? Men kan man inte efter värnplikten åka tillbak atill det förband man tjänstgjorde på bara för att hälsa på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Önos Posted March 2, 2003 Report Share Posted March 2, 2003 Japp, här är en till som rycker in som gb på amf 1 när löven börjar släppa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dass Posted March 2, 2003 Report Share Posted March 2, 2003 (edited) kanske ska in som PB AMF istället för robbotgruppchef. pratade med AMF1 och pliktverket och enligt dom var allt klart ( till 90%) men jag hurrar inte än. jag tänker vänta tills insrivningsbeslutet kommer ner i brevlådan. Edited March 2, 2003 by Dass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mask Posted March 2, 2003 Report Share Posted March 2, 2003 rycker in som pb maskintekniker i juni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.R. Posted March 3, 2003 Report Share Posted March 3, 2003 Amf1 - Amf pb i juni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts