darkjak Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 Hej. För några år sedan gick en svenskgjord dokumentär om hur en sovietisk invasion hade sett ut under kalla kriget. Jag har för mig att den gick på Svt's vetenskapens värld. Har letat som en galning men har inte kunnat hitta den. Nån som vet vart den finns? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pappsen Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 Hej.För några år sedan gick en svenskgjord dokumentär om hur en sovietisk invasion hade sett ut under kalla kriget. Jag har för mig att den gick på Svt's vetenskapens värld. Har letat som en galning men har inte kunnat hitta den. Nån som vet vart den finns? I dag så är jag rätt säker på att folket på SVT är ganska tillmötesgående. Fråge dem Pappsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schmutte Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 Posta gärna här om vilken information du fick, jag tror att det är fler än du som vill åt den Eller PMa om du känner så.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkjak Posted January 1, 2008 Author Report Share Posted January 1, 2008 Hej.För några år sedan gick en svenskgjord dokumentär om hur en sovietisk invasion hade sett ut under kalla kriget. Jag har för mig att den gick på Svt's vetenskapens värld. Har letat som en galning men har inte kunnat hitta den. Nån som vet vart den finns? I dag så är jag rätt säker på att folket på SVT är ganska tillmötesgående. Fråge dem Pappsen Mailade, fick inget svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 Det kan dröja mer än en timme innan man får svar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkjak Posted January 2, 2008 Author Report Share Posted January 2, 2008 Det kan dröja mer än en timme innan man får svar... Det har dröjt ca 18 månader Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 OK, fick intrycket av att du mailade igår. Om det var arton månader sen kan det vara värt att försöka med ett mail till. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HannesFury Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 Har själv mailat SVT en gång angående webb-teven, och jag kan säga att svaret jag fick var väldigt utförligt. med Råge. Så om (och Om) du får det, lär det ske med besked! Antar att du har mailat igen, berätta gärna vad du får för svar! Låter intressant. PS. bytte de inte ut en hel del äldre medarbetare på SVT för ett tag sen, förresten? dom nya har kanske inte en aning och vågar inte svara ^^ DS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts