Forumsledning henke Posted December 30, 2007 Forumsledning Report Share Posted December 30, 2007 Ni kanske minns de klassiska filmerna på araber som skjuter den jättelika bössan på någon inomhusskjutbana för flera år sedan. Dett är något liknande. Någon, i detta fall en tjej, som inte ver hur kraftfull rekylen är och tar emot den på rätt sätt. .50 Desert Eagle kanske inte är det lämpligaste vapnet att börja med. "Skinny Girl Owned By Desert Eagle" http://www.break.com/index/skinny-girl-own...sert-eagle.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raptor Posted December 30, 2007 Report Share Posted December 30, 2007 Imponerad över att hon håller vapnet riktat i skjutriktningen efter "knocken" och tar fingret av avtryckaren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roninn Posted December 31, 2007 Report Share Posted December 31, 2007 Inte illa! Men var skjuter de? Inte f-n såg det ut som någon skjutbana? Såg snarast ut som om de provsköt i en park. Som en äkta MÖP och petitessletare underkänner jag, efter denna 25 sekunder långa film, deras val av skjutbana, samt att jag kraftigt ifrågasätter deras omdöme. Mer seriöst, det kan knappast vara särskilt bra att skjuta omkring sig i en park, för som sagt, inte verkade de vara på en normal skjutbana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GC1 Posted December 31, 2007 Report Share Posted December 31, 2007 De kan ju vara så att de bor på en ranch.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatsLennarth Posted December 31, 2007 Report Share Posted December 31, 2007 Jag kan tyvärr inte se filmen... Bara jag?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted December 31, 2007 Report Share Posted December 31, 2007 Jag kan tyvärr inte se filmen... Bara jag?? Jepp,. det är bara du.. ;) SÅ mycket sparkar ju inte en DE, man kan ju tycka att de borde sett till att tjej-stackarn höll i lite mera.. Men å andra sidan så hade vi inte haft lika roligt... tur att hon inte slog ut en tand! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomS Posted January 7, 2008 Report Share Posted January 7, 2008 Måste bara säga; jag vet att DE är rätt så stora, men jisses vad stor den såg ut i hennes händer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spacekaiser Posted January 7, 2008 Report Share Posted January 7, 2008 Herrejävlar xD Ja, det gäller att hålla i puffran. Skulle också vilja veta var det är dom skjuter, inte så många som har vad som ser ut som en fontän på sin ranch kanske? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cf112 Posted January 7, 2008 Report Share Posted January 7, 2008 (edited) Men så är ju .50 Action Express också mycket grovt. Jämför med 9mm på bilden... 9mm kommer kanske upp i runt 500 Joule som mest vid mynningen medan .50 AE kan ge runt 2200 Joule utan överladdning. Edited January 7, 2008 by cf112 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proto Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Tror att fontänen kan vara en vattenspridare modell stor som på fotbollsplaner och liknande? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spacekaiser Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Tror att fontänen kan vara en vattenspridare modell stor som på fotbollsplaner och liknande? Det är mycket möjligt, tittade inte så noga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XantoS Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Tror att fontänen kan vara en vattenspridare modell stor som på fotbollsplaner och liknande? Jag tycker mera de ser ut som en "vatten pöl" o så en fontän i mitten av den eller liknande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingecho1 Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Först och främst så [fördommar] så ser de väl inte ut som att de bryr sig speciellt mycket om skjutregler och tillstånd. [/fördommar] Jag tycker dock att terrängen ser lite "flodig" ut vilket får mig att gissa på att de skjuter ut över vatten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts