Raffsec Posted February 15, 2003 Report Share Posted February 15, 2003 Är det någon som vet om det går att få tag på jag har för mig att det har utgått ur försvaret men jag skull gärna vilja ha tag i lite. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotcha Posted February 15, 2003 Report Share Posted February 15, 2003 Lysväv såg jag för inte så länge sedan på LG-butiken..!! Kan kolla igen i veckan! (köpes iofs endast på akt/org ... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
facit Posted February 15, 2003 Report Share Posted February 15, 2003 Fanns en tråd om det här innan. Den utgick pga cancer risk så det går inte få tag på den på förråden längre. KOlla om det finns kvar ngn annan stans på typ kompani och plutons förråd. Det var så jag räddade vår mörker körning iaf... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P4-Span Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 Är det inte lysväv man har för att täta gamla träbåtar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MP Loke Posted February 16, 2003 Report Share Posted February 16, 2003 Jag såg att det fanns massor med väv då jag var nere på MD-gruppens kontor förra veckan. Fråga din MD-grupp, om du nu är med i HV edy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts