Guest Guest_pretentiös_* Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 Ni som har koll. Någon som vet något överskottsbolag som har en fårskinnsrock till salu? Alltså vinterrock m/09 (se där, jag klarade av att söka). Google ger lite för lite träffar tyvärr. Tack på förhand. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spacekaiser Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 Ett tips är att kolla på tradera eller blocket. Speciellt på tradera kan man hitta allehanda militära samlarsaker. Har du kollat på ditt lokala överskottsbolag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest_pretentiös_* Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 Yepp, har kollat runt lokalt och på nätet. Sett en del på ebay, men inget på tradera tyvärr. Hittade en i sthlm. Lite långt och ingen bild eller strl.uppgift, dock mailat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted December 12, 2007 Report Share Posted December 12, 2007 Prova att söka även efter "livpäls" vilket var en gängse benämning, utan modellår. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kryckan Posted September 16, 2013 Report Share Posted September 16, 2013 Finns på Blocket just nu! Sök på: *Försvarets Enmanskök / kokkärl, dricksflaska, bestick. Militärens, scout, friluftsliv *LIVPÄLS m/1913 militärkläder, Vinterutrustning, vinterjacka, Päls. * Militärkänga, marsch-skodon, militärkläder, friluftskläder, militärhjälm, väska, raggsocka, ryggsäck Militärkänga, marsch-skodon, militärkläder, friluftskläder, militärhjälm, väska, raggsocka, ryggsäck Fick hem min livpäls igår och jag lär nog aldrig frysa igen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skribenten Posted September 24, 2013 Report Share Posted September 24, 2013 Det finns en till i Skaraborg till salu, http://www.blocket.se/vi/49349728.htm. Är den bra nog för dig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Skribenten away. Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 Den sista fårskinnsjackan kommer att kastas om den inte blir såld, det är beslutat så. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macko Posted October 11, 2013 Report Share Posted October 11, 2013 Blocket säger såhär när jag försöker öppna din länk: "Kontrollera länken och försök igen Länken du följt leder inte till någon sida på blocket.se." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.