MP Loke Posted February 13, 2003 Report Share Posted February 13, 2003 Har på Fredsbaskrarnas hemsida noterat att det finns flera olika storlekar på Puzzelringarna. Finns det något system över vilken man ska/kan köpa efter första missionen? http://home6.swipnet.se/~w-63824/annons.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted February 13, 2003 Report Share Posted February 13, 2003 Det är väl kutym att man börjar med en fyra men det är inte många som bryr sig om längre. Själv köpte jag faktiskt både en fyra och en sexa på min första mission. Fyran blev jag av med till en polare och sexan har gått sönder tyvärr. The Swede Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 14, 2003 Report Share Posted February 14, 2003 Vilka saftiga priser det är!!! Gav inte mer än 900:- för en 6:a sist. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts