Bappelsinmannen Posted December 9, 2007 Report Share Posted December 9, 2007 Hej, har precis ordnat till ett nätverk hemma och vill gärna ha några tips om nätverksspel. Eftersom ungarna är 7 år så går de flesta spel som pappa gillar bort, vill dock gärna ha liknande spel men inte så våldsamma. Freeware mm är att föredra. //Nisse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted December 9, 2007 Report Share Posted December 9, 2007 Worms Armageddon, Worms World Party är kul för tanter och gubbar i alla åldrar. Mer kan jag inte, eftersom att jag är mer inne i de blodigare spelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naccache Posted December 9, 2007 Report Share Posted December 9, 2007 Worms Armageddon, Worms World Party är kul för tanter och gubbar i alla åldrar. Mer kan jag inte, eftersom att jag är mer inne i de blodigare spelen. Heh, det är det man har Liero Extreme till. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schmutte Posted December 9, 2007 Report Share Posted December 9, 2007 Mulle meck är en favorit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted December 9, 2007 Report Share Posted December 9, 2007 Mulle meck är en favorit För LAN? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agentorange67 Posted December 10, 2007 Report Share Posted December 10, 2007 Fifa 0X , Nhl 0X. Sportspel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Schmutte Posted December 10, 2007 Report Share Posted December 10, 2007 Mulle meck är en favorit För LAN? Jamen självklart.. Försten att hjälpa tanten att få ner katten från trädet och sedan dyka efter killens mobiltelefon i "bygg båtar".. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bappelsinmannen Posted March 14, 2008 Author Report Share Posted March 14, 2008 Bumpar tråden. Jr och lilltjejen vill gärna har tips på något kul spel de kan terrorisera farsan med....... //Nisse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted March 14, 2008 Report Share Posted March 14, 2008 S.T.A.L.K.E.R och F.E.A.R Link to comment Share on other sites More sharing options...
gislemark Posted March 15, 2008 Report Share Posted March 15, 2008 S.T.A.L.K.E.R och F.E.A.R Barnvänligt???? Hmmmmm...... Knappast ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatsLennarth Posted March 15, 2008 Report Share Posted March 15, 2008 Bumpar tråden.Jr och lilltjejen vill gärna har tips på något kul spel de kan terrorisera farsan med....... //Nisse Sim City serien är kul, särskilt den senaste versionen. Fast det kanske är lite väl avancerat. Need for Speed är nästa tips. Inget våld, mycket roligt. Det jag däremot tycker att du verkligen ska skaffa är Bonniers Trafikskola eller liknande. JÄTTEKUL för ungarna; de lär sig läsa, de lär sig köra bil i teorin och farsan slipper punga ut med så mycket kosing när det är dags för körkort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agentorange67 Posted March 15, 2008 Report Share Posted March 15, 2008 Det jag däremot tycker att du verkligen ska skaffa är Bonniers Trafikskola eller liknande. JÄTTEKUL för ungarna; de lär sig läsa, de lär sig köra bil i teorin och farsan slipper punga ut med så mycket kosing när det är dags för körkort. Det skall börjas tidigt... Själv har man klarat teorin. Pluggade 7timmar sista kvällen. Ända gången jag pluggade, med Bonniers T-skola. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gislemark Posted March 16, 2008 Report Share Posted March 16, 2008 Det jag däremot tycker att du verkligen ska skaffa är Bonniers Trafikskola eller liknande. JÄTTEKUL för ungarna; de lär sig läsa, de lär sig köra bil i teorin och farsan slipper punga ut med så mycket kosing när det är dags för körkort. Det skall börjas tidigt... Själv har man klarat teorin. Pluggade 7timmar sista kvällen. Ända gången jag pluggade, med Bonniers T-skola. Det känns som att du har en bra teoretisk grund att falla tillbaka på..................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatsLennarth Posted March 27, 2008 Report Share Posted March 27, 2008 Jag har funnit ett nytt fenomen: The seal hunter. Ett riktigt säl-slaktar spel som kan vara ganska klurigt, men ack så roligt. Det handlar om att lägga upp sin strategi när det kommer till vapenval. Den som klarar det utan fusk får en klpp på axeln! Själv har jag inte kommit förbi bossen på level 3.. Finns att tanka hem gratis. http://www.acc.umu.se/~asker/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted March 29, 2008 Report Share Posted March 29, 2008 Jag har funnit ett nytt fenomen: The seal hunter. Ett riktigt säl-slaktar spel som kan vara ganska klurigt, men ack så roligt. Det handlar om att lägga upp sin strategi när det kommer till vapenval. Den som klarar det utan fusk får en klpp på axeln! Själv har jag inte kommit förbi bossen på level 3.. Finns att tanka hem gratis. http://www.acc.umu.se/~asker/ Kanske är lite blodigt för barn i 7-års åldern ;) Motocross/Midtown Madness-spelen är desto lämpligare för dem att spela och fungerar på äldre datorer också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.