Jump to content

Speltips för hemmanätverk frågas kom?

Bappelsinmannen

Recommended Posts

Hej, har precis ordnat till ett nätverk hemma och vill gärna ha några tips om nätverksspel.

Eftersom ungarna är 7 år så går de flesta spel som pappa gillar bort, vill dock gärna ha liknande spel men inte så våldsamma.

Freeware mm är att föredra.

//Nisse

• 3 months later...
Bumpar tråden.

Jr och lilltjejen vill gärna har tips på något kul spel de kan terrorisera farsan med.......

//Nisse

Sim City serien är kul, särskilt den senaste versionen. Fast det kanske är lite väl avancerat.

Need for Speed är nästa tips. Inget våld, mycket roligt.

Det jag däremot tycker att du verkligen ska skaffa är Bonniers Trafikskola eller liknande. JÄTTEKUL för ungarna; de lär sig läsa, de lär sig köra bil i teorin och farsan slipper punga ut med så mycket kosing när det är dags för körkort.

Det jag däremot tycker att du verkligen ska skaffa är Bonniers Trafikskola eller liknande. JÄTTEKUL för ungarna; de lär sig läsa, de lär sig köra bil i teorin och farsan slipper punga ut med så mycket kosing när det är dags för körkort.

Det skall börjas tidigt... Själv har man klarat teorin. Pluggade 7timmar sista kvällen. Ända gången jag pluggade, med Bonniers T-skola.

Det skall börjas tidigt... Själv har man klarat teorin. Pluggade 7timmar sista kvällen. Ända gången jag pluggade, med Bonniers T-skola.

Det känns som att du har en bra teoretisk grund att falla tillbaka på.....................

• 2 weeks later...

Jag har funnit ett nytt fenomen: The seal hunter.

Ett riktigt säl-slaktar spel som kan vara ganska klurigt, men ack så roligt. Det handlar om att lägga upp sin strategi när det kommer till vapenval. Den som klarar det utan fusk får en klpp på axeln! Själv har jag inte kommit förbi bossen på level 3..

Finns att tanka hem gratis.

http://www.acc.umu.se/~asker/

Jag har funnit ett nytt fenomen: The seal hunter.

Ett riktigt säl-slaktar spel som kan vara ganska klurigt, men ack så roligt. Det handlar om att lägga upp sin strategi när det kommer till vapenval. Den som klarar det utan fusk får en klpp på axeln! Själv har jag inte kommit förbi bossen på level 3..

Finns att tanka hem gratis.

http://www.acc.umu.se/~asker/

Kanske är lite blodigt för barn i 7-års åldern ;)

Motocross/Midtown Madness-spelen är desto lämpligare för dem att spela och fungerar på äldre datorer också.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...