Lynx_39 Posted February 13, 2003 Report Share Posted February 13, 2003 Den finaste och mest välsmakande kebabtallrik jag nånsin ätit! Efter 11 timmar i skogen skumpade upp och ner och fram och tillbaka och vänster och höger under nya prov med Stripbv med allt vad det innebar med fastkörning i sumphål och bärgning etc etc etc, så vart det ett mål man aldrig kommer att glömma.... Lynx_39 PS. Tråkigt med Benidorm, man har ju vart där ngn gång och fått uppleva stämningen med pizza bland alla uniformer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JBP Posted February 14, 2003 Report Share Posted February 14, 2003 hmmm nu har jag ju inte varit i Eksjö på ett tag men jag tror det finns kvar doch är det omgjort där nu, Lite mindre. Swede kanske har ett färskt svar på den frågan...han är ju i eksjö på vardagarna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted February 14, 2003 Report Share Posted February 14, 2003 Hmm. Amigos, är det den pizzerian som ligger mitt emot Shell? Isåfall finns den kvar fast med nya ägare och i mindre skala. Är mer en pizzabutik nu istället för restaurang. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Gson Posted February 14, 2003 Report Share Posted February 14, 2003 Babylon krossade ju Amigo i pizzakampen! OT jag vet, men endå.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bravo One Posted February 14, 2003 Report Share Posted February 14, 2003 Amigo, var det inte den pizzerian som även fungerade som bordell??? Marco Polo var en höjdare på onsdagarna, gå ner i det s.k. diskoteket som i princip bara bestod av en massa camonät en kyl med öl och en massa lumpare och 2 brudar som var på jakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Etranger Posted February 14, 2003 Report Share Posted February 14, 2003 Japp, Amigo finns kvar och brukar stå för många soldaters återhämtning av kolesterolvärde efter fältveckor. Senast i torsdags för min del. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.