Amfibieslusken Posted February 13, 2003 Report Share Posted February 13, 2003 Är det någon här som spelar Rainbow Six Raven Shield MP Demo?? Och på någon speciell IP-adress i så fall? Hade varit kul att utmana någon här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted February 13, 2003 Report Share Posted February 13, 2003 Jag har spelat en del... Dock inte på ett tag nu. För mycket skolarbete :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 13, 2003 Report Share Posted February 13, 2003 Bara på dom officiella servrarna, men det är grymt skoj!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amfibieslusken Posted February 13, 2003 Author Report Share Posted February 13, 2003 Bara på dom officiella servrarna, men det är grymt skoj!!!! Jo det är det. Men de officiella servrarna är inte så snabba tycker jag. Det laggar lite ibland Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJK Posted February 13, 2003 Report Share Posted February 13, 2003 Sanning! Skulle hellre kriga på en bättre server, så hojta om det dyker upp något! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JBP Posted February 13, 2003 Report Share Posted February 13, 2003 jag kommer inte in på nån server då skiten säger att jag inte har ett konto...men jag har ju signat upp mej ju??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amfibieslusken Posted February 13, 2003 Author Report Share Posted February 13, 2003 jag kommer inte in på nån server då skiten säger att jag inte har ett konto...men jag har ju signat upp mej ju??? Fan vad konstigt. Det funkade för mig. Prova igen. Om du är inne på listan över servrar så leta efter en som är i vit text. Det är dem som är tillgängliga att spela på. De gråa är nog låsta för klaner eller nåt skit Link to comment Share on other sites More sharing options...
JBP Posted February 14, 2003 Report Share Posted February 14, 2003 jaaaaa j_klar kom jag inte heheheh nu funkade det visst...... hmm svårt game i mulitplayer....en annan är ju lite såld fortfarande på Counterstrike! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.