Jump to content

Ny Organisation

Isgubbe

Recommended Posts

Ny organisation på forumet

Soldf har växt utöver alla förväntningar de senaste åren och det skapar ett behov av en annorlunda organisation. En bit som behövs göras just nu är att delegera ut ansvar till alla BlåGula som dagligen sliter på forumet samt även öka på antalet BlåGula för att avlasta samt fördela arbetsbördan jämnare mellan olika personer. Hela den befintliga gruppen med BlåGula och speciellt BG-1 har de senaste veckorna arbetat med att få ihop en ny organisation för Soldf samt även kontaktat medlemmar och frågat om de är villiga att ta en roll som BlåGul på Soldf. Som ni ser så är det flera nya namn bland BlåGula och flera av våra erfarna BlåGula har även fått ökat ansvar i den nya organisationen så jag passa även på att gratulera välkomna alla i sina nya befattningar samt önska lycka till.

Aktuell lista på moderatorer/blågula

https://forum.soldf.com/staff/

Edited by henke
Uppdaterat med länk till staff

Visst är det vackert!

Det roligaste med det hela är att det är trägna och dygdiga forumiter som rekryterats som nya blågula.

Givetvis så förbehåller sig respektive forumsdelschef rätten att moderera inom eget område.

/K

• 1 month later...
Det hela ser mycket bra ut och det är välkända namn som tagit klivet in i BG-kåren.

21 Man (ingen tjej ännu :blink: ) , det börjar närma sig plutonsstorlek...

Innan ni vet ordet av kommer ni ha en egen armè :ph34r::dribble:

Nej, men tack för ett trevligt och framför allt seriöst forum, de blir mer och mer ovanliga...

• 3 weeks later...

Nyhet

Soldf och specifikt TPC Luft får ett värdefullt tillskott. Efter att ha försökt nästan allt från hot och be på bara knän samt mutor har Danne gått med på att hjälpa oss som Blågul i TPC Luft. Jag ser detta som ett fantastiskt tillskott till TPC Luft och jag är säker på att Danne kommer ge oss alla tillgång till enorm kunskap på flygsidan.

Varmt välkommen Danne!

Nyhet

Soldf och specifikt TPC Luft får ett värdefullt tillskott. Efter att ha försökt nästan allt från hot och be på bara knän samt mutor har Danne gått med på att hjälpa oss som Blågul i TPC Luft. Jag ser detta som ett fantastiskt tillskott till TPC Luft och jag är säker på att Danne kommer ge oss alla tillgång till enorm kunskap på flygsidan.

Varmt välkommen Danne!

För att citera en viss radiopratare med alldeles för stor käft: ÄNTLIGEN!! :)

• 9 months later...

Blå/Gul Anders har på egen begäran klivit av rollen som moderator här på SOLDF.

Detta då han börjar två olika utbildningar snart och ej kommer ha tid att moderera på forumet.

Anders kommer dock finnas kvar i Soldf:s närhet och lämnar oss inte helt och hållet.

Vi vill tacka honom för det engagemang och kunnande han bidragit med under sin tid som moderator.

Ledningen och vännerna på SOLDF.com