Jump to content

Kopps

ABP

Recommended Posts

Efter sett Kopps så har jag sett den mest moddade M45:an hittils med på aimpoint och surefire och säkert nått mer. Fast jag undrar varför polisens "specialstyrka" använder sig av den?? Kna det vara så att det bara var statister. :)

Efter sett Kopps så har jag sett den mest moddade M45:an hittils med på aimpoint och surefire och säkert nått mer. Fast jag undrar varför polisens "specialstyrka" använder sig av den?? Kna det vara så att det bara var statister. :)

Hahaha M45BE är skrotad och polisen får inte använda den längre.. :):)

Vill se bilder!!!

ABP: Har du inte lärt dig att man alltid ska ha med sig kamera på biografer. :)

Ovanstående ska du INTE göra eftersom mitt inlägg isåfall klassas som uppmanande till brottslig handling.

Jag tyckte att filmen var riktigt kul......skrattade hysteriskt vid ett flertal tillfällen!

Min flickvän som jobbar i polishuset här i Sthlm skrattade ännu mer..... :2guns:

Fridens liljor // Fk Klinken

Tycker själv inte filmen va kass alls, jag gap skrattade konstant under hela filmen. Sjukhumor visst....men jag tror ingen kan lämna biografen utan att skrattat alls.

Även jag la märke till Insats styrkans vapen.....Men jag hade inte förväntat mig att filmen skulle vara speciellt seriös heller så det var inget jag störde mig på :)

Jag kan inte minnas när jag senast skrattade så mycket. Handligen har man sett förut men inte med denna typ av humor. Innan filmen hade jag bara sett en kort trailer och visste egentligen inte vad det hela skulle handlade om. Så här i efterhand ångrar jag inte att jag gick och såg den i goda vänners lag.

Kopps rekommenderas starkt!

/Johan ES

Har inte sett filmen däremot reklamen ett antal miljarrrrdärrr gånger,

skrattar jämt på samma ställe: Shattafshakrackhackmaddrfck (eller hur det nu var?)

Det enda i reklamväg som varit roligt på länge. Annars flyger det videofordral och svordomar mot

dumburken så fort denna terror sätter in (Tv-reklam).

Jag tyckte att filmen var riktigt kul......skrattade hysteriskt vid ett flertal tillfällen!

Min flickvän som jobbar i polishuset här i Sthlm skrattade ännu mer..... :)

Fridens liljor // Fk Klinken

Jag hävdar med bestämdhet att jag skrattade högre än damen din! :D

Filmen är ju helt underbar! Såg om den ett par dagar senare och upptäckte att det jag trodde var löskjutningpipor som stack fram ur mantlarna på k-pistarna, helt enkelt handlar om att mantlarna var avsågade!

"Hejdå, hejdå!" :D :D :D

Såg den igår i Kista, om nån annan var där så var det jag som skrattade så jag grät..!!

Det var tamigfan det roligaste jag sett sedan Sällskapsresan tror jag!!!

Benny har ju helt klart plåtkoll på helt rätt saker..!!

M/45 med surefire och aimpoint..!!?

Tja, varför inte? Varför skrotade man kpisten egentligen??

9mm som 9mm, och funktionaliteten kan ju knappast vara fel på!?

Såg den igår, helt klart en av de bästa filmer jag sett!

Jag och kompisen satt och skrattade åt oss själva för att vi var dom enda som var tillräckligt MÖP för att kommentera att det var ett p-skott som dom kallade GRG!

Bullitt-klass på biljakten med Ladan!!

• 2 weeks later...

Att: Tjorven

Äh, spelar det nån roll eller?

Film är film och det är alltså en film, så det händer saker som bara händer på film. Eftersom det är en film. Så på film kan man ju ha saker som inte händer på riktigt. Eftersom det är film.

Hänger du med?

Men har är du lika petig som vissa andra kan jag ju rekommendera:

http://www.movie-mistakes.com/

:wub:

• 2 weeks later...

Haha..Kopps var ju skitkul!! (iallafall på sina ställen)

Onödigt att modda upp ett tiotal 45:or för en hel del pengar, istället för att billigt hyra in MP-5 rekvisita som i stort sett används i alla filmer (Beck t ex)..Menmen, show biz...

:)

• 8 months later...

Ojoj är jag sen eller! Såg filmen först häromdagen. Benny the cop är ju kung! Garvade fullkomligt sönder mig när han tappade tupén efter kraschen med bilen och när han sen var tvungen att sätta sig och skita i skogen.

Shat da fakk app ya kaaak sakkin sannava bitch mattafakkaaas!!!

:baskerPa:

De moddade kpistarna var ju en kul detalj, roligare med dom än med mp5:or som man ser i filmer hela tiden annars :huh:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...