The Kn Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 är ju något som inte går så bra ihop. Dessvärre har jag råkat placera en väl avvägd sådan i tangentbordet på min laptop. Fick ett nytt från Dell och trodde allt skulle vara frid och fröjd. Men det verkar som att "elektroniken"under tangentbordet tog skada. Nu vill datorn att det ska startas sökningar ideligen och den interna högtalaren piper ibland - liknande pip som då en tangent trycks ned för länge. Finns det någon på detta forum som känner till program eller dylikt där man helt enkelt stänger av en tangent i tangentbordet? Datorn i sig är så gammal så jag tycker inte det är värt pengarna att skicka den på reparation. Och nej jag vet att placera knytnävar i en dator är oerhört dumt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bertil Ludvig 1 Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 är ju något som inte går så bra ihop. Dessvärre har jag råkat placera en väl avvägd sådan i tangentbordet på min laptop.Fick ett nytt från Dell och trodde allt skulle vara frid och fröjd. Men det verkar som att "elektroniken"under tangentbordet tog skada. Nu vill datorn att det ska startas sökningar ideligen och den interna högtalaren piper ibland - liknande pip som då en tangent trycks ned för länge. Finns det någon på detta forum som känner till program eller dylikt där man helt enkelt stänger av en tangent i tangentbordet? Datorn i sig är så gammal så jag tycker inte det är värt pengarna att skicka den på reparation. Och nej jag vet att placera knytnävar i en dator är oerhört dumt... Tja ett litet problem är ju att det inte endast är tangentbordet där på en laptop. Under detta ligger hela faderullan med moderkort, minnen, cpu m.m. Så det kan vara lite mer än ett enkelt tangentbords fel /BL1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Kn Posted November 16, 2007 Author Report Share Posted November 16, 2007 Jojomen det är jag medveten om. Datorn fungerar som den ska för övrigt. Är bara den jämrans F3 tangenten och dess funktion som poppar upp av sig själv ibland. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesium Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Gör som man gör med ett vanligt tangentbod, bänd loss skiten, pilla lite, smäll ihop igen och hoppas Gjorde så med pappas laptop, det funkade =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.