Armyk9handler Posted November 13, 2007 Report Share Posted November 13, 2007 hallo allisammans jag är nog möp som alla andra här men jag har nu en lustig fråga jag var på en secon hand affär i söndags och blev förvånad över att det fanns en soldf-72 i hyllan jag köpte den och började bläddra i denna bok hittade jag papper med personnummer,befattning ,det ena o det andra är det inte lite väl riskfyllt att slänga/sälja grejer som det finns såna listor i ? vet inte om jag är på rätt forum men blågul får gärna flytta isåfall mvh armyk9handler // Trådens topic är ändrad så att den passar med innehållet och tråden är flyttad. Krook Blågul // Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sgt Odh Posted November 13, 2007 Report Share Posted November 13, 2007 Det kan ju ha stått hemma i en hylla hos Kapten Karlsson sedan kalla kriget. Helt plötsligt utgår Kn Karlsson ur organisationen och anhöriga tar allt och kör till butiken. Det skall mycket till att någon skall komma ihåg att någon stoppade i det pappret ungefär samtidigt som Palme var utbildningsminister och ingen har rört den där i hyllan eller i lådan i källaren osv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Armyk9handler Posted November 14, 2007 Author Report Share Posted November 14, 2007 jo men frågan är nu vad jag ska göra med listan elda upp eller överlämna till utbgrp (KRAG) ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malfunction Posted November 15, 2007 Report Share Posted November 15, 2007 jo men frågan är nu vad jag ska göra med listan elda upp eller överlämna till utbgrp (KRAG) ? Elda upp den verkar vara en lämplig åtgärd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fogel02 Posted November 15, 2007 Report Share Posted November 15, 2007 så länge som det inte står Hemligt på papperet så lär det väl räknas som officiell arbetshandling dvs du kan göra precis vad du vill med den. Har du möjlighet så elda upp den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts