Jump to content

FM Hemsida Inloggning ?????????

Recommended Posts

I kampen mot terrorismen bla bla bla.... eller så är det det nya datalagringsdirektivet som regeringen beslutade om som kommit igång. :baskerPa:

Vad är då den officiella hemsidan som allmänheten har tillträde till då? Vad är adressen till FM startsida?

Fattar inte det här riktigt.

haha bra där 23:e! själv skulle jag tro att det där med terroristhotet (vilket verkligen kan diskuteras) skulle vara snäppet mer trovärdigt för att vara denna världen. och även Om det var världskrig och mil.se kräva lösenord så har vi ju alltid detta fina lilla forum att lita på! ...eller?

haha bra där 23:e! själv skulle jag tro att det där med terroristhotet (vilket verkligen kan diskuteras) skulle vara snäppet mer trovärdigt för att vara denna världen. och även Om det var världskrig och mil.se kräva lösenord så har vi ju alltid detta fina lilla forum att lita på! ...eller?

Hehe...jo jag menade väl iof terrorattack eller liknande. Minuten innan jag klickade på mil.se så läste jag om rökutvecklingen i London. Man är ju så funtad att man lägger ihop ett plus ett...men det blir ju inte alltid två som sig bör.

Vet inte om du själv råkade ut för inloggningsmeddelandet.

Stopskyltar och "prohibited" och alla försök att logga in övervakas etc...

Tycker faktiskt att det borde stått en förklaring varför siten var lösenordsskyddad. Att man inte kan besöka FM hemsida antingen den är lösenordsskyddad eller ligger nere är nästan lika allvarligt som när tv:n slocknar "tillfälligt avbrott" eller svart i rutan etc.

Klart man drar öronen åt sig. Är det någon sida som är intressant att attackera i ett inledningsskede så bör det ju vara FM:s bland många andra.

Jaja...nu e de ju frid och fröjd iaf. :-P