Forumsledning henke Posted November 4, 2007 Forumsledning Report Share Posted November 4, 2007 Jag kan härmed meddela att vi utsett en ny chef för SoldF Forum. Valet har fallit på ISGUBBE. Jag vill gratulera Isgubbe till posten som C SoldF Forum och önska lycka till! /Henke C SoldF.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 Lycka till Isgubbe... Kimsters mantel blir tung att axla, men jag hoppas du kan göra ett lika bra jobb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 Grattis ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Andrew Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 Det valet kan inte kännas mer outstanding ! ... GMY Frosty ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 Grattis Isgubbe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 Grattis! En liten presentation hade kanske varit på sin plats? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Engström Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 "I, for one, welcome our new Overlord." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flak Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 LOL! Men nu är vi nog många SoldF:are som är oroliga inför framtiden och undrar om Isgubbes famn är lika stor, varm och välväxt som Henkes en gång var... Hur ska det gå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
majkl Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 grattis och lycka till Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Triggerpuller Posted November 5, 2007 Report Share Posted November 5, 2007 "I, for one, welcome our new Overlord." "Join the dark side, we have cookies." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Golf_Echo5 Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 Härligt!! Och grattis då. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 Ja, Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slöbevakarn Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Grattis Isgubbe! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isgubbe Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Tack Henke och tack alla för välkomnandet! Det ska bli kul att ta rodret på soldf forumet som är en viktig del av Soldf. Jag vill först passa på och tacka Kimster för ett fantastiskt arbete de senaste åren. Soldf har utvecklats bortom de vildaste fantasier. Detta mycket tack vare det jobb som Kim gjort tillsammans med Henke och Blågula samt alla medlemmar. Jag har varit medlem på forumet sedan 2002-08-22 såg jag (tiden går fort när man har kul). De senaste åren har jag varit ganska aktiv med Soldf med det som händer bakom kulisserna och kanske inte alltid syns utåt på forumet. Har en bakgrund med lumpen på den gamla onda tiden när fienden ritades med röda pilar på kartorna samt alltid landsteg i utanför Gävle. Jag har även gått på OHS som det hette då. Är idag landsflykting och arbetar med huvudsak försvarsindustrin och försvarsnära projekt. Just nu jobbar jag huvudsakligen med JSF projektet och är stationerad i centrala Europa. Det kändes ganska naturligt för mig att säga ja när jag fick frågan om jag ville axla rollen som C soldf forum även om jag reser en hel del i arbetet då jag redan har erfarenhet av både militärt och civilt ledarskap som jag tror kan komma väl till pass när vi fortsätter växa i framtiden. Den närmaste tiden kommer det inte märkas någon större skillnad på forumet och på lång sikt kommer vi fortsätta att jobba en hel del med hur vi ska utveckla oss och bli ännu bättre på vad vi gör. Blågula kommer även prata sig samman de närmaste veckorna och se till att vi har en jämn arbetsfördelning på forumet. Jag hoppas att vi kan fortsätta dela kunskap och erfarenheter samt ha roligt tillsammans även framtiden på soldf samt soldf forumet. Tiden får utvisa hur stor famn jag har Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Gjutet val gmy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bappelsinmannen Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Grattis till ett bra val, men likställs inte Isgubbe som ansvarig utgivare och kan isåfall en sådan vara anonym? //Nisse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted November 7, 2007 Report Share Posted November 7, 2007 Grattis till ett bra val, men likställs inte Isgubbe som ansvarig utgivare och kan isåfall en sådan vara anonym? //Nisse Vadå anonym? Han heter ju Isgubbe! ...och ansvarig....? /K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eskil Posted November 8, 2007 Report Share Posted November 8, 2007 Grattis till ett bra val, men likställs inte Isgubbe som ansvarig utgivare och kan isåfall en sådan vara anonym? §1. Du är själv ansvarig för allt du skriver. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dexter Posted November 8, 2007 Report Share Posted November 8, 2007 Öh öh öh.. Ha den äran! /D "I, for one, welcome our new Overlord." Kent Brockman? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Engström Posted November 9, 2007 Report Share Posted November 9, 2007 Öh öh öh.. Ha den äran! /D "I, for one, welcome our new Overlord." Kent Brockman? Japp, har blivit en egen 'meme' den frasen (likt "All your base are belong to us."). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bappelsinmannen Posted November 10, 2007 Report Share Posted November 10, 2007 Grattis till ett bra val, men likställs inte Isgubbe som ansvarig utgivare och kan isåfall en sådan vara anonym? §1. Du är själv ansvarig för allt du skriver. Frågan är om det håller rent juridiskt, nu blev det här väldigt OT, så för att inte grumsa glädjen att vi fått en ny C så föreslär jag att BG delar på tråden. Mvh Nisse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted November 10, 2007 Report Share Posted November 10, 2007 Bappelsinmannen och övriga behöver inte bekymra sig över juridiken, Isgubbe & co håller kollen på sånt åt er! Så det är ingen fråga ens. /Krook Blågul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isgubbe Posted November 10, 2007 Report Share Posted November 10, 2007 Grattis till ett bra val, men likställs inte Isgubbe som ansvarig utgivare och kan isåfall en sådan vara anonym? §1. Du är själv ansvarig för allt du skriver. Frågan är om det håller rent juridiskt, nu blev det här väldigt OT, så för att inte grumsa glädjen att vi fått en ny C så föreslär jag att BG delar på tråden. Mvh Nisse Blanda inte ihop soldf.com och soldf forum nu. Henke är fortfarande ansvarig för soldf.com. Forumet har ingen ansvarig utgivare då det är medlemmarna som skriver och inte den som är ansvarig för forumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FireEagle Posted November 10, 2007 Report Share Posted November 10, 2007 "I, for one, welcome our new Overlord." "Join the dark side, we have cookies." Jaaa!!!! Cookies!!!!! Grattis Isgubbe!!! Lycka till Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LYNX Posted November 12, 2007 Report Share Posted November 12, 2007 (edited) Jag vill gratulera men än mer tacka Dig för att du tar på Dig detta jobb. TACK! Edited November 12, 2007 by LYNX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts