Jump to content

Ny chef för SoldF Forum - Isgubbe

henke

Recommended Posts

• Forumsledning

Jag kan härmed meddela att vi utsett en ny chef för SoldF Forum.

Valet har fallit på ISGUBBE.

Jag vill gratulera Isgubbe till posten som C SoldF Forum och önska lycka till!

/Henke

C SoldF.com

Tack Henke och tack alla för välkomnandet!

Det ska bli kul att ta rodret på soldf forumet som är en viktig del av Soldf. Jag vill först passa på och tacka Kimster för ett fantastiskt arbete de senaste åren. Soldf har utvecklats bortom de vildaste fantasier. Detta mycket tack vare det jobb som Kim gjort tillsammans med Henke och Blågula samt alla medlemmar.

Jag har varit medlem på forumet sedan 2002-08-22 såg jag (tiden går fort när man har kul). De senaste åren har jag varit ganska aktiv med Soldf med det som händer bakom kulisserna och kanske inte alltid syns utåt på forumet. Har en bakgrund med lumpen på den gamla onda tiden när fienden ritades med röda pilar på kartorna samt alltid landsteg i utanför Gävle. Jag har även gått på OHS som det hette då. Är idag landsflykting och arbetar med huvudsak försvarsindustrin och försvarsnära projekt. Just nu jobbar jag huvudsakligen med JSF projektet och är stationerad i centrala Europa.

Det kändes ganska naturligt för mig att säga ja när jag fick frågan om jag ville axla rollen som C soldf forum även om jag reser en hel del i arbetet då jag redan har erfarenhet av både militärt och civilt ledarskap som jag tror kan komma väl till pass när vi fortsätter växa i framtiden.

Den närmaste tiden kommer det inte märkas någon större skillnad på forumet och på lång sikt kommer vi fortsätta att jobba en hel del med hur vi ska utveckla oss och bli ännu bättre på vad vi gör. Blågula kommer även prata sig samman de närmaste veckorna och se till att vi har en jämn arbetsfördelning på forumet.

Jag hoppas att vi kan fortsätta dela kunskap och erfarenheter samt ha roligt tillsammans även framtiden på soldf samt soldf forumet. Tiden får utvisa hur stor famn jag har :blink:

Grattis till ett bra val, men likställs inte Isgubbe som ansvarig utgivare och kan isåfall en sådan vara anonym?

§1. Du är själv ansvarig för allt du skriver.

Frågan är om det håller rent juridiskt, nu blev det här väldigt OT, så för att inte grumsa glädjen att vi fått en ny C så föreslär jag att BG delar på tråden.

Mvh Nisse

Grattis till ett bra val, men likställs inte Isgubbe som ansvarig utgivare och kan isåfall en sådan vara anonym?

§1. Du är själv ansvarig för allt du skriver.

Frågan är om det håller rent juridiskt, nu blev det här väldigt OT, så för att inte grumsa glädjen att vi fått en ny C så föreslär jag att BG delar på tråden.

Mvh Nisse

Blanda inte ihop soldf.com och soldf forum nu. Henke är fortfarande ansvarig för soldf.com. Forumet har ingen ansvarig utgivare då det är medlemmarna som skriver och inte den som är ansvarig för forumet.