Maul Posted October 28, 2007 Report Share Posted October 28, 2007 Laddade ner demot av detta ljuva spel igår och roade mig en längre stund in på natten. Och jag kan inte annat än säga detta: UNDERBART! Min dator visade sig kunna spela med alla effekter på High och några uppdragna på Very High så länge jag inte slog på nån anti-alincing. Mycket trevlig stämning att kunna antingen smyga sig på Koreaner med kamoflageläge på eller göra ett frontalangrepp och klubba sig genom buskar, Koreaner och väggar (fiberrustningens styrkeläge är riktigt brutalt ) Så, hur många av er har fått datorn att begå Sepukku i era försök att få spelet att rulla? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted October 28, 2007 Report Share Posted October 28, 2007 Tankade hem demot igår. Startade och insåg att det här kan bli riktigt bra. Med alla inställningar på High så rullade spelet rätt bra, men frameraten blev bättre om jag drog ner på vattenkvalitén, post-rendering och volumetrics. Lite synd dock att fiendena pratar engelska på alla förutom den svåraste svårighetsgraden, det förtar stämmningen lite. Kommer definitivt att köpa spelet när det släpps. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan F Posted October 28, 2007 Report Share Posted October 28, 2007 Laddat ner demot från två ställen, båda gångerna är det korrupta filer vid uppackningen... Nåja, får väl köpa hela spelet när det kommer istället. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted October 28, 2007 Report Share Posted October 28, 2007 vart har ni hittat det för nedladdning? kan inte hitta demot nånstans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan F Posted October 28, 2007 Report Share Posted October 28, 2007 Snabbast nedladdning jag hittat hittills är på Nvidia, runt 1,5mb/sek. Men för mig spelar det ingen roll eftersom filen därifrån också blir korrupt. Det som händer när jag kör filen är att det klagas på CRC-fel på ett antal olika filer. Har ni något snyggt sätt att ladda ner på, där detta inte händer? EDIT: Nu verkar det funka. På 5:e eller 6:e försöket. EDIT 2: Nä då, inte då. Kom så långt att det började installera, men klagar korrupt fil igen, fast i ett senare skede. Suck. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doggydriver Posted October 28, 2007 Report Share Posted October 28, 2007 Torrent från fragzone, 1,2-,13 MB/s i går. Min stackars dator fick nöja sig med medium - men vansinnigt roligt. Inte hunnit spela många minuter - men det jag hann med var riktigt roligt. Om jag nu bara finge tummen ur och köpte ny mus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan F Posted October 28, 2007 Report Share Posted October 28, 2007 Nu funkar det - till slut. Allt utom ljudet. Helt tyst. Men det jag såg verkar skoj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JBP Posted October 29, 2007 Report Share Posted October 29, 2007 Körde demot i går på högsta inställningarna, flöt bra. Detta spel kommer definitivt inhandlas, dom har verkligen lyckats med mystiken igen som i föregångaren farcry. AI på fienden är grymt mycket bättre i detta dock vilket gör spelandet roligare. @Skuggan Download Crysis Demo Edit: la till länk till demot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan F Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Idag släpps det. Hoppas på att hitta det i någon affär på vägen hem idag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maul Posted November 16, 2007 Author Report Share Posted November 16, 2007 Idag släpps det. Hoppas på att hitta det i någon affär på vägen hem idag. Jag har haft det sen i onsdags Webhallen for the win! Riktigt underhållande, speciellt senare banor När Amerikanerna anfaller ön och man deltar i ett enormt pansarslag. Riktigt ruskigt var det, speciellt då min Stridsvagn blev utslagen och jag fick ta mig fram till fots medan det pågår fullt krig runt omkring mig. Läskigt att krypa fram medan kulorna och spränggranater flyger åt alla håll. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan F Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Åhå! Vilket spel. När man skjuter på träd går dom av exakt där man skjuter. Alla palmblad verkar vara individuella. Inte konstigt att spelet tycker att jag ska spela på "low"... Ska försöka på medium ett tag, men det ser skrynkligt ut. Har bara kört ett litet tag in i spelet, men jag börjar förstå varför kritikerna är så lyriska. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted November 16, 2007 Report Share Posted November 16, 2007 Snabb fråga om ett lite senare uppdrag. Är det bara jag som har extremt mycket problem att hålla VTOL'en oskadad? det blir så jävla seg när den når 40% skada. Vilket är dumt eftersoma tt man sumpar sina Secondary Objectives då.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan F Posted November 17, 2007 Report Share Posted November 17, 2007 Hu, vilket bra spel. Bara en sådan sak som hur bra botten är gjord. Och att det blir djupare ju längre ut man kommer. Det händer en rolig sak om man försöker simma för långt ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Frippe Posted November 20, 2007 Report Share Posted November 20, 2007 God damn vilket spel! Jag har en hyfsad dator, men får köra på medium, men det är hur snyggt som helst.... Men ska den lagga mer än den redan gör så får jag tjacka internminne eller nåt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan F Posted November 21, 2007 Report Share Posted November 21, 2007 Jag får också lite lag ibland, men mest på de skriptade sekvenserna (?), och ibland när det händer mycket mycket på skärmen. Tänker köra på medium tills det blir helt ohållbart. Hittills har jag kommit till avsnittet där man får förstärkningar och ska träffa Bradley , och det funkar riktigt hyfsat. Någon annan än jag som inte har tålamod att smyga, utan det hela tiden slutar med att man har ihjäl varenda nordkorean i sikte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan F Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 Avslutat! Vilket spel. Det hände så mycket genom hela spelet att slutet blev lite av ett "jaså". Men men, vill man lägga upp för en expansion så vill man. Det var länge sedan jag kände för att spela om ett spel med en rak handling, men här tror jag faktiskt att det kommer bli så, på ett lite svårare läge. Maskinen klarade av det hela på medium förvånansvärt bra. Det som gav störst problem var faktiskt de skriptade avsnitten. Men smidigt nog "pausade" sig spelet när det blev så, istället för att det hackade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.