Skarec Posted October 23, 2007 Report Share Posted October 23, 2007 Godafton krigsmänniskor Nu är det så att jag har satt mig ner för att sy ännu en extraficka till antingen stridsvästen eller stridsbältet, men jag har fastnat. Det jag söker efter är lite inspiration i form av bilder på andra småfickor. Visserligen kan jag gå till vilken webshop som helst och titta på bilderna där, men så enkelt är det inte, fickorna ska användas av jänkarna. Så om ni sitter på en bild med en jänkare i fält lägg gärna upp den! Fridens liljor /S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LeadHead Posted October 23, 2007 Report Share Posted October 23, 2007 http://www.militaryphotos.net/ http://www4.army.mil/mediaplayer/armyimages/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hornet Posted October 23, 2007 Report Share Posted October 23, 2007 (edited) Inte soldater i fält men "jänkar" väst ;) Vad ser vi på bilden då? FSBE Eagle mag fickor för 2 M4 mag Eagle Medic ficka 2st Army isued IBA Handgranatsfickor 1st Pistol mag ficka (2st m1911 eller 1st m9 mag) Hållare för Hagelpatroner Ficka för ASP Chemlights G1 kniv Denna typ av väst inaction Edited October 23, 2007 by Hornet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolhand Posted October 23, 2007 Report Share Posted October 23, 2007 (edited) www.tacticaltailor.com har massor med foton i fotodelen... Vad ar fickorna till? Om du vet det hjalper det mycket! Edited October 23, 2007 by coolhand Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flak Posted October 23, 2007 Report Share Posted October 23, 2007 Ryggsäcksfrossa - sid 12 Ryggsäcksfrossa - sid 14 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skarec Posted October 23, 2007 Author Report Share Posted October 23, 2007 Flak Tack så hemskt mycket, konstigt att jag inte sett den tråden förr Men jag tackar så hjärtligt. Mycket i den tråden kommer att komma till hands senare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skarec Posted October 23, 2007 Author Report Share Posted October 23, 2007 (edited) Hornet Tack så mycket Gjorde en variant av det svarta fodralet på fjärde bilden som mannen näst längst till höger har på benet Edited October 23, 2007 by Skarec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts