skaya Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 Ja, finns den att få tag på? Jag tänker på det sätt man målar/skriver i FM! Någon som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lt P Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 Ja, finns den att få tag på? Jag tänker på det sätt man målar/skriver i FM! Någon som vet? Om du menar typsnitt till datorn, som ser ut som spraymallar så är det bara att söka på olika sidor för fonts. Finns hur mycket som helst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teknikern Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 HÄR hittar du mycket skojsiga fonter. *Vadå möp,,,,,,,,,,* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kryptörn Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 Sen fanns (finns?) det ju även anvisningar för hur handskriven text, exempelvis på M-blanketter, skall se ut. Jag textar sedan värnplikten alltid med versaler när jag skriver, kan jag kräva kompensation för detta uppenbara handikapp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tgb1116 Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 Sen fanns (finns?) det ju även anvisningar för hur handskriven text, exempelvis på M-blanketter, skall se ut. Jag textar sedan värnplikten alltid med versaler när jag skriver, kan jag kräva kompensation för detta uppenbara handikapp? Försvarets textade versaler är så utformade så att även den mest hieroglyfskrivande elev från 70-talets skola kan göra sig förstådd utan tangentbord. Var tacksam istället - det är jag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.