Animal Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Har en kompis som håller på med ungdomsutb. inom FBU. Han söker ett kniv, yxa och såg-utb. paket för deras verksamhet. Någon som möjligen vet var man kan få tag på det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
23:e komp. Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Har en kompis som håller på med ungdomsutb. inom FBU. Han söker ett kniv, yxa och såg-utb. paket för deras verksamhet. Någon som möjligen vet var man kan få tag på det? Prova att beställa utb. anvisningar/reglemente via utb.avd. De kan ordna det hos närmsta regementes bokförråd. Annars kan de beställa hos FMLOG. MVH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riffel tittaren Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Prata med den som är ansvarig för ungdomsverksamheten vid utb.grp. Ofta en Utb.int eller utbbef. Dom löser det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordman Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 Finns färdigt pm i säki-cd. Allt klart med bilder och information samt hänvisnignar. ca 2 timmar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stella-Polaris Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 Kolla med en skogsbruksskola.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Styltenhielm Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 Finns färdigt pm i säki-cd. Allt klart med bilder och information samt hänvisnignar. ca 2 timmar Instämmer i detta, visst kan det kännas konstigt att ha utb i kniv, yxa & såg. MEN det är faktiskt bra att ha den, för i dag så är det få ungdomar som är vana just vid kniv, yxa & såg. Så man måste ha en säk genomgång på detta, så inget allvarligt händer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krizan Posted December 11, 2007 Report Share Posted December 11, 2007 (edited) UTBILDNING på Kniv, yxa och såg? Vår var såhär: "YXA!! VEDTRÄ!! Du vet vad du ska göra!" Och sen vart det vedhuggning i ett par timmar... Edit: hala tangenter... Edited December 11, 2007 by Krizan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spacekaiser Posted December 11, 2007 Report Share Posted December 11, 2007 (edited) UTBILDNING på Kniv, yxa och såg? Vår var såhär: "YXA!! VEDTRÄ!! Du vet vad du ska göra!" Och sen vart det vedhuggning i ett par timmar... Edit: hala tangenter... Hm.. Vår var liknande. "Det här är en kniv. Farlig sida. Snäll sida. Tälj ifrån er, slut - frågor?" Edited December 11, 2007 by spacekaiser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk BJU Posted December 18, 2007 Report Share Posted December 18, 2007 Tjena Animal! visst ska jag hjälpa dej o dina kamrat. Jag har powerpoint presentation som inerhåller kniv yxa o såg utb. men utb. är till för vpl o inte ungdomar så den måste anpassas där efter.jag kan maila powerpoint presentation till dej. //BJU Har en kompis som håller på med ungdomsutb. inom FBU. Han söker ett kniv, yxa och såg-utb. paket för deras verksamhet. Någon som möjligen vet var man kan få tag på det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Animal Posted March 15, 2008 Author Report Share Posted March 15, 2008 Tjena Animal! visst ska jag hjälpa dej o dina kamrat. Jag har powerpoint presentation som inerhåller kniv yxa o såg utb. men utb. är till för vpl o inte ungdomar så den måste anpassas där efter.jag kan maila powerpoint presentation till dej. //BJU Har en kompis som håller på med ungdomsutb. inom FBU. Han söker ett kniv, yxa och såg-utb. paket för deras verksamhet. Någon som möjligen vet var man kan få tag på det? Lite sent... men ja tack. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts