Animal Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 (edited) Fick i mitt, i övrigt stilla sinne, en ide' att försöka få ihop det gamla gänget man gjorde lumpen tillsammans med en gång i tiden på en återträff. Tyvärr har man ju tappat kontakten med nästan allihopa... Men är det så att FM möjligen kan ha en lista med namn och adresser om deras nuvarande tillhåll eller bara om deras dåvarande gömslen.. någon som vet? Edited October 13, 2007 by Animal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stocken Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Mitt tips är att du kollar med Pliktverket. Lycka till! /Stocken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vesku Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Jag skulle i 1:a hand höra av mig till mitt gamla kompani men det beror ju på hur stort kompaniet är och hur länge sedan det var du låg inne kan jag tänka mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kingecho1 Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 Facebook kanske??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Animal Posted October 13, 2007 Author Report Share Posted October 13, 2007 Mitt tips är att du kollar med Pliktverket. Lycka till! /Stocken Pliktverket vore kanske en idé... tack för det. T4 är ju sedan gammalt nedlagt... må det vila frid... Ska testa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Animal Posted March 15, 2008 Author Report Share Posted March 15, 2008 (edited) Mitt tips är att du kollar med Pliktverket. Lycka till! /Stocken Pliktverket vore kanske en idé... tack för det. T4 är ju sedan gammalt nedlagt... må det vila frid... Ska testa! Tyvärr funkade det inte med FM och/eller pliktverket... fler ideér? Edited March 15, 2008 by Animal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grisbasse Posted March 15, 2008 Report Share Posted March 15, 2008 Mitt tips är att du kollar med Pliktverket. Lycka till! /Stocken Pliktverket vore kanske en idé... tack för det. T4 är ju sedan gammalt nedlagt... må det vila frid... Ska testa! Tyvärr funkade det inte med FM och/eller pliktverket... fler ideér? vad sa dom? att dom inte hade det eller att dom inte ville ge det till dig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Animal Posted March 15, 2008 Author Report Share Posted March 15, 2008 Mitt tips är att du kollar med Pliktverket. Lycka till! /Stocken Pliktverket vore kanske en idé... tack för det. T4 är ju sedan gammalt nedlagt... må det vila frid... Ska testa! Tyvärr funkade det inte med FM och/eller pliktverket... fler ideér? vad sa dom? att dom inte hade det eller att dom inte ville ge det till dig? Fick inte svar överhuvudtaget... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts