Lt P Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Detta har jag inte sett tidigare. Är det nytt MC-ställ eller bara något jag missat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Dahlberg Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Nytt och nytt.. har varit med sedan 02-03 någongång... men, ja, det är ett nytt MC-ställ, som ersätter teddybjörnsdräkten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BertilXerxes Posted September 26, 2007 Report Share Posted September 26, 2007 Tydligen gjort av Gore-Tex och annat lull-lull. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 Jag såg en auktion på tradera med MCstället, gick lös på 1500-2000 kronor. Minns inte. Har någon en bild av det gamla mc stället? Jag hittar inga bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johanp Posted September 27, 2007 Report Share Posted September 27, 2007 Har någon en bild av det gamla mc stället? Jag hittar inga bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan F Posted September 30, 2007 Report Share Posted September 30, 2007 (edited) Är det det gamla skinnstället du tänker på? Jag har en sådan jacka i källaren. Ska gräva fram den och fixa bild. Googlade lite på detta, tydligen säljer folk såna jackor för 2-3.000 SEK Jag betalade inte riktigt fullt så mycket för min när jag köpte den på Ö&B. Tyvärr köpte jag aldrig byxorna, utan bara jackan. EDIT: Länk till bild Bilden är inte bra, men ni förstår på't ungefär. Edited September 30, 2007 by stefanf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts