Avbryt! Posted September 18, 2007 Report Share Posted September 18, 2007 Hallå gott folk! Nu ska jag försöka mig på ett litet experiment! Jag vill nämligen se hur hur många människor och städer jag kan få vykort från =) Det kan ju dessutom vara roligt att få något annat än räkningar i brevlådan, så hämta pennan och klottra ner en rolig hälsning eller något annat kreativt. Glöm inte att skriva namn och vilken stad vykortet är skickat från. Ska uppdatera här med jämna mellanrum och lista vilka städer det droppar in kort ifrån. Tack på förhand för din insats! =) Skicka till: Johan Hultman Viksgatan 20G 671 32 ARVIKA Jag har kollat reglerna men inte hittat något som säger att det här inte är ok, men om blågul skulle vara av annan åsikt så får de editera/ta bort tråden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomS Posted September 18, 2007 Report Share Posted September 18, 2007 Vet inte vad det ska vara bra för men en liten rolig grej, ska se om jag kommer ihåg att fixa ett vykort nån dag framöver Link to comment Share on other sites More sharing options...
daddlar Posted September 18, 2007 Report Share Posted September 18, 2007 Hallå gott folk! Nu ska jag försöka mig på ett litet experiment! Jag vill nämligen se hur hur många människor och städer jag kan få vykort från =) Det kan ju dessutom vara roligt att få något annat än räkningar i brevlådan, så hämta pennan och klottra ner en rolig hälsning eller något annat kreativt. Glöm inte att skriva namn och vilken stad vykortet är skickat från. Ska uppdatera här med jämna mellanrum och lista vilka städer det droppar in kort ifrån. Tack på förhand för din insats! =) Skicka till: Johan Hultman Viksgatan 20G 671 32 ARVIKA Jag har kollat reglerna men inte hittat något som säger att det här inte är ok, men om blågul skulle vara av annan åsikt så får de editera/ta bort tråden. WOHO! Ett användningsområde för mina adressändringskort. Postar ett imorn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avbryt! Posted September 18, 2007 Author Report Share Posted September 18, 2007 WOHO! Ett användningsområde för mina adressändringskort. Postar ett imorn. Haha, ja kom igen nu grabbar och tjejer, ett litet kort med en hälsning, namn och stad på så bidrar ni jättemycket =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avbryt! Posted September 18, 2007 Author Report Share Posted September 18, 2007 Vet inte vad det ska vara bra för men en liten rolig grej, ska se om jag kommer ihåg att fixa ett vykort nån dag framöver Ja jag har nog haft lite för mycket fritid i dag =) Men som sagt, en kul grej som kan bli riktigt intressant om folk orkar göra en liten insats. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trädet Posted September 18, 2007 Report Share Posted September 18, 2007 Från mig kommer det nog ploppa ner ett kort när jag har orken (och hinner/kommer ihåg att skaffa frimärke). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avbryt! Posted September 18, 2007 Author Report Share Posted September 18, 2007 Från mig kommer det nog ploppa ner ett kort när jag har orken (och hinner/kommer ihåg att skaffa frimärke). Kanon, låter jättebra. Glöm nu inte bort det =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avbryt! Posted September 20, 2007 Author Report Share Posted September 20, 2007 Idag låg de första vykorten i postlådan när jag kom hem =) Hoppas på ett par till innan helgen. Ska uppdatera listan nästa vecka. Men se till att hjälpa till och skicka nu gott folk =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flak Posted September 20, 2007 Report Share Posted September 20, 2007 Några bilder på vykortskörden måste vi väl få va? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avbryt! Posted September 21, 2007 Author Report Share Posted September 21, 2007 Några bilder på vykortskörden måste vi väl få va? Om det blir någon hög att prata om så skall detta självklart bilddokumenteras. =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avbryt! Posted September 21, 2007 Author Report Share Posted September 21, 2007 Listan över städer som det anlänt kort från hittils: Arvika Härnösand Stockholm Oskarshamn OBS! Även om din stad redan finns med så skicka mer än gärna, ju fler desto bättre! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mönstersoldat Posted October 1, 2007 Report Share Posted October 1, 2007 Vykort på ingående! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jasmine86 Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 Vykort på ingående! Hittade ett som jag visste att jag hade liggande, så nu får du ett jättevackert (ehm, eller ja) av moi också. Kul idé! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stocken Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 Kul idé tycker jag ! Vykort kommer när jag får påfyllning i kassan nu i veckan ... men då vill jag gärna ha ett tillbaka ! Av Stocken Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinator Posted October 16, 2007 Report Share Posted October 16, 2007 du kommer att få ett från de lite sydligare delaran av landet i morgon. /martinator Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.