Jump to content

Experiment?

Avbryt!

Recommended Posts

Hallå gott folk!

Nu ska jag försöka mig på ett litet experiment!

Jag vill nämligen se hur hur många människor och städer jag kan få vykort från =)

Det kan ju dessutom vara roligt att få något annat än räkningar i brevlådan, så hämta pennan och klottra ner en rolig hälsning eller något annat kreativt.

Glöm inte att skriva namn och vilken stad vykortet är skickat från.

Ska uppdatera här med jämna mellanrum och lista vilka städer det droppar in kort ifrån.

Tack på förhand för din insats! =)

Skicka till:

Johan Hultman

Viksgatan 20G

671 32 ARVIKA

Jag har kollat reglerna men inte hittat något som säger att det här inte är ok, men om blågul skulle vara av annan åsikt så får de editera/ta bort tråden.

Hallå gott folk!

Nu ska jag försöka mig på ett litet experiment!

Jag vill nämligen se hur hur många människor och städer jag kan få vykort från =)

Det kan ju dessutom vara roligt att få något annat än räkningar i brevlådan, så hämta pennan och klottra ner en rolig hälsning eller något annat kreativt.

Glöm inte att skriva namn och vilken stad vykortet är skickat från.

Ska uppdatera här med jämna mellanrum och lista vilka städer det droppar in kort ifrån.

Tack på förhand för din insats! =)

Skicka till:

Johan Hultman

Viksgatan 20G

671 32 ARVIKA

Jag har kollat reglerna men inte hittat något som säger att det här inte är ok, men om blågul skulle vara av annan åsikt så får de editera/ta bort tråden.

WOHO! Ett användningsområde för mina adressändringskort. :)

Postar ett imorn. :D

Vet inte vad det ska vara bra för :) men en liten rolig grej, ska se om jag kommer ihåg att fixa ett vykort nån dag framöver :D

Ja jag har nog haft lite för mycket fritid i dag =)

Men som sagt, en kul grej som kan bli riktigt intressant om folk orkar göra en liten insats.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...