Jump to content

Nijmegen 2008

navyseal

Recommended Posts

Jag vill bo värdigt nästa gång. Tapeter, TV, dubbelsäng, bubbelbad, room-service, garderob, matta, hotellbar med sober musik och trevlig telefonväckning. Inte plastväggar, pinfull hemvärnsgubbe, gummimadrass, snuskduschar, kläder i en hög på golvet, matköer, skitiga plankgolv och brölande Danskar till "we are the Champions" utanför ända fram till revelj till "this is your wake-up call" på dåligt kasettband.

/P

måste ha tag på den låten! finns inget skönare sätt att vakna på. vem är det som gjort den?

Jag har hittat den låten som mp3 på nätet... Kommer inte ihåg vilken sajt, men har naturligtvis laddat ner den.... Fattas väl bara annat när man vaknat till den ett antal gånger... Men måste erkänna att föregångaren var bättre...

• 2 weeks later...
  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

200km civilt. Låter intressant, mycket intressant. Men då missar man ju livet på campen, smutsigt och damigt med mycket underhållande.

Jag vill bo värdigt nästa gång. Tapeter, TV, dubbelsäng, bubbelbad, room-service, garderob, matta, hotellbar med sober musik och trevlig telefonväckning. Inte plastväggar, pinfull hemvärnsgubbe, gummimadrass, snuskduschar, kläder i en hög på golvet, matköer, skitiga plankgolv och brölande Danskar till "we are the Champions" utanför ända fram till revelj till "this is your wake-up call" på dåligt kasettband.

/P

måste ha tag på den låten! finns inget skönare sätt att vakna på. vem är det som gjort den?

Låten heter Wake up med The Instant Relief Brothers. Klyschigt namn?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...