Agentorange67 Posted September 18, 2007 Report Share Posted September 18, 2007 Jag tror jag har fått nått virus, hårdisken C(där windows är installerat) krymper i storlek hela tiden. Problemet är när jag ska formtera att jag inte kmr ihåg hur jag gjör! Jag har windows cd:n och sen? Kan nån berätta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRaven Posted September 18, 2007 Report Share Posted September 18, 2007 Jag tror jag har fått nått virus, hårdisken C(där windows är installerat) krymper i storlek hela tiden.Problemet är när jag ska formtera att jag inte kmr ihåg hur jag gjör! Jag har windows cd:n och sen? Kan nån berätta! Boota upp med CD:n, sedan brukar du kunan få upp en blå skärm där du väljer vilken partition du ska installera på. Där går det att välja att ta bort eller formatera vald partition (annars ta bort och skapa ny - sedan formatera). Tomt blir det... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FkN Posted September 18, 2007 Report Share Posted September 18, 2007 Alt 2 Sätt in Windows startdiskett, låt den boota din dos prompten. Skriv därefter format c: Klart Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaRaven Posted September 18, 2007 Report Share Posted September 18, 2007 Disketter? Används sådana fortfarande ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agentorange67 Posted September 18, 2007 Author Report Share Posted September 18, 2007 Datorn som ny efter formateringen, tack. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.