petson Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 (edited) Hej ! Har försökt hitta informatiom om detta men kunde ej hitta. Utbildades till TornMek Strf90 på ett Pansarskyttekompani och gick ut med x-7-7. Ett par veckor senare får jag hem ett brev där jag är krigsplacerad inom ett helt annat område som inte har med TornMek/PSK att göra. Min fråga lyder. Om det blir repövning vilken funktion kommer jag att fylla då ? TornMek90 eller "det andre". Jag har varit i kontakt med diverse personer men ej fått något vettigt svar. Edit: stavfel Edited September 11, 2007 by petson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Engström Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 (edited) Du kommer (om det någonsin införs krigsförbandsövningar igen) att tjänstgöra i den befattning din krigsplaceringsorder anger. Om den är helt uppåt väggarna fel bör du snarast kontakta värnpliktsverket för att rätta till det hela. (aargh, stavfel) Edited September 12, 2007 by Hans Engström Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petson Posted September 11, 2007 Author Report Share Posted September 11, 2007 Du kommer (om det någonsin införs krigsförbandsövningar igen) att tjänstgöra i den befattning din krigsplaceringsorder anger. Om den är helt uppåt väggaran fel bör du snarast kontakta värnpliktsverket föör att rätta till det hela. Tack för svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts