Kanna Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 HBO har gjort en film med James Gandolfini (mer känd som Tony Soprano i serien Sopranos) som exekutiv producent. I filmen intervjuas soldater som skadats under kriget i Irak. Filmen går att se här: http://www.hbo.com/aliveday/index.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kexet Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 riktigt jävla bra...inte ofta jag blir tårögd och nästan börjar gråta när jag ser sånt här..men nu hände det..se den!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trädet Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 Sitter nu här och nästan gråter. tur att alla sover, annars skulle nog familjen undra vad man håller på med. Även om jag inte håller med om duktigheten att gå in i Irak, så ett stort lycka till till alla skadade i alla länder, hoppas ni bilr återställda/bättre. Det är lite tänkvärt att ingen av dom som talade (vad jag hörde) talade om hämnd på Irakierna... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts