Stocken Posted September 8, 2007 Report Share Posted September 8, 2007 Att tänka på när man är tillbaka till det civila livet efter muck... http://123an.tjosan.se/efterlumpen.html Av Stocken Link to comment Share on other sites More sharing options...
469 Posted September 8, 2007 Report Share Posted September 8, 2007 hahaha! det här är tydligen det svåraste att lägga ner enligt egna undersökningar. I en civil kostym behövs inte hudsalva, skofett, kex, läsklina, extra strumpor, matbestick, reflexbricka och första förband. Det gör endast omvärlden beklämd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trädet Posted September 8, 2007 Report Share Posted September 8, 2007 Den där listan är underbar Peka med ett finger, inte med hela handen. Jag känner mej inte alls träffad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stocken Posted September 8, 2007 Author Report Share Posted September 8, 2007 Mmm... även fast det är... hmm *räknar*... 27 år sedan jag muckade så har jag fortfarande med mig försvarets besticksats, försvarets hudsalva och första förband med mig när jag ska ut ... Av Stocken Link to comment Share on other sites More sharing options...
alfie Posted September 8, 2007 Report Share Posted September 8, 2007 I den här tråden finns någon/några motsvarigheter från US. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.