Vildmannen Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 http://www.piratforlaget.se/sidor/ffjgu.html Har någon köpt och läst den? Boken kommenteras i dagens SvD Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 Köpt den, inte hunnit läsa den ännu. Blir förhoppningsvis klar med den bok jag läser just (Kejsaren, del 4) nu under helgen och då tänker jag sätta tändera i Herr Guillous senaste verk. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimbo Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 Jag är mitt inne i boken nu. Boken är väl inget litterärt mästerverk, men det är väl inte heller herr Guillous mål. Det märks ganska tydligt att han har en agenda i sitt skrivande. Det som gör boken intressant är att den i högsta grad är aktuell med tanke på alla "terrorister" som planerar dåd och som grips. Läsvärd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaevil Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 Jannes ARN-Böcker är dom värda att läsa???? Bara en fråga? mvh Olaevil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danne Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 Jannes ARN-Böcker är dom värda att läsa???? Bara en fråga? mvh Olaevil Ja, jag gillade dem och det ger mervärde att man kan åka runt och titta på pltserna efteråt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Major Error Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 Jag tog hem det från e-biblioteket. Läser det faktiskt i mobiltelefonen. Funkar både med Adobe Reader 8 och MobiPocket. http://www.elib.se/ mvh Major Error Edit:länk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fk_Djerf Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 Jannes ARN-Böcker är dom värda att läsa???? Bara en fråga? mvh Olaevil Jag var skeptisk innan jag läste första, men jag håller dom betydligt högre än Hamilton-böckerna med facit i hand! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan F Posted September 12, 2007 Report Share Posted September 12, 2007 Jannes ARN-Böcker är dom värda att läsa???? Bara en fråga? mvh Olaevil Definitivt. Jag lyssnade på P4-mötet häromdagen. Guillou förklarar att han skrivit böckerna med olika språk, Hamilton med mer "nyhetsspråk", och Arn med lite friare språk. Och det märks, Arn-böckerna var mycket skönare att läsa. Och trots att Arn blir lite Hamilton-goes-medieval är dom klart läsvärda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.