Sgt 1cl HuggyBear Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 Hej! medan jag sakta betat mig igenom DCS butik på Buttmir upptäckte jag att de arceteryx mililtära jack till beställning a 600 E. Nu undrar jag om någon vet något om denna jacka? Vet att de håller hög standard annars men är den här värd priset ? GMY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackadder Posted September 6, 2007 Report Share Posted September 6, 2007 (edited) Hej!medan jag sakta betat mig igenom DCS butik på Buttmir upptäckte jag att de arceteryx mililtära jack till beställning a 600 E. Nu undrar jag om någon vet något om denna jacka? Vet att de håller hög standard annars men är den här värd priset ? GMY min erfarenhet är att arcteryx gör bra skalplagg men att dom ofta är onödigt dyra. Deras militära serie heter LEAF och finns länkade nedan Jag har klämt på en av deras jackor på milishopen och den ligger klart med på skulle-vilja-ha listan inför årets skidsäsong men det finns andra i mitt tycke prisvärdare jackor. men har du degen så visst ;) http://www.arcteryx.com/leaf/ lite mer att läsa om några av deras plagg: http://www.militarymorons.com/gear/clothes.3.html /b Edited September 6, 2007 by Blackadder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt 1cl HuggyBear Posted September 7, 2007 Author Report Share Posted September 7, 2007 Tack! Börjar luta väldigt mot att köpa den trots priset. GMY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackadder Posted September 7, 2007 Report Share Posted September 7, 2007 (edited) Tack!Börjar luta väldigt mot att köpa den trots priset. GMY lycka till du blir nog nöjd väl hålet i plånboken läkt edit: som tack får du skriva en bra resention av den o posta här så jag blir övertygad om att jag måste ha den /b Edited September 7, 2007 by Blackadder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sgt 1cl HuggyBear Posted September 9, 2007 Author Report Share Posted September 9, 2007 LOL! Skall bara sneka det förbi C Hem alt få henne att förstå nödvändigheten av att jag köper en sådan... I värsta fall så måste hon ha en ossu. Lovar att återkomma med en reccension här eller på utrustning.se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolhand Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 You better... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts