Amfibie Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 Ser att vissa medlemmar har ålagts status banned...är man bara tillfälligt avstängd då eller borta för gott?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 Finns inga planer på att släppa in någon som nu står i läge "Banned", men det går. /Ing, BlåGul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amfibie Posted February 5, 2003 Author Report Share Posted February 5, 2003 Okej! Det här med en andra chans kan ju inte gälla jämt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amfibieslusken Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 vilka är det som är bannade och varför har de blivit det? ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amfibie Posted February 5, 2003 Author Report Share Posted February 5, 2003 Såg det hos Informatör och Slackern bland annat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amfibieslusken Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 Kan kanske vara för Informatörs lite tvivelaktiga uttalanden om Al-Quaida. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvPrsk Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 Forumet finns till för att vi alla ska kunna diskutera det vi gör, lumpen, försvaret och relaterade ämnen. Tyvärr dyker det då och då upp medlemmar bland oss som ser det som en plikt att provocera och tänja de gränser som är satta. Kan man sedan inte finna sig i den kritik och det tillrättavisanden som kommit från medlemmar och blågula, utan bara slår ifrån sig, obstinerar och vräker ur sig anklagelser så behöver man inte besvära sig om att logga in igen. Anledningarna eller snarare orsakerna till att kontona stängdes behöver vi inte diskutera närmare än så... - HvPrsk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted February 5, 2003 Report Share Posted February 5, 2003 "Informatör" eller "LD" ,som han hette tidigare, har ju faktiskt fått fler än två chanser. Han har blivit tillsagd av BlåGul ett antal gånger men ändå fortsatt. Han var ju på väg att bli bannad förut också, men då valde han att lämna forumet frivilligt istället... Sedan har ju vi "Niklas", eller om ni så vill, "Karl-Johan" eller "Braveheart" som trots flertalet tillsägningar av BlåGul ändå fortsatt skriva saker som inte är tillåtna. (Han är väl förövrigt fortfarande skyldig LRRP en pizza?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Särimner Posted February 20, 2003 Report Share Posted February 20, 2003 Hmm... Jag har vid ett par tillfällen fått trådar bortplockade av fullt acceptabla orsaker som att ämnet diskuterats tidigare (för min tid alltså), att ämnet har varit OT och ytterligare någon förklaring som jag inte kommer ihåg men som var fullt rimlig från blå-guls sida. Fråga: Innebär detta att man ligger risigt till och närmar sig en bannlysning? *bockar djupt flera gånger för att visa sin ödmjukhet inför forumets regler och de allsmäktiga Blå-gul* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted February 20, 2003 Report Share Posted February 20, 2003 Nej. Misstag kan vi ta, till och med upprepade misstag. De som åker ut har misskött sig och skitit i reglerna/uppfört sig illa. Särimner, du kan vara lugn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Särimner Posted February 20, 2003 Report Share Posted February 20, 2003 Skönt, då kan jag strax krypa till kojs och somna lugnt... Allvarligt talat så blev jag som sagt lite nervös/fundersam där ett tag. Härmed är frågan utagerad/besvarad för min del. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts