Jump to content

Fångat på film

Bad Karma

Recommended Posts

Såg nån programmet "Fångat på film" på 4an kl 20:00 idag? (onsdag) Två ryska piloter spakade varsitt plan (vilket) under uppvisning och kolliderade. (Det ena planet klippte det andra med vingen) Båda lyckades skjuta ut sig. När dom landade ställde dom sig lugnt och tittade när vraken brann samtidigt som en av dom tände en cigg precis som om ingenting hade hänt. Snacka om kalla killar.

Såg nån programmet "Fångat på film" på 4an kl 20:00 idag? (onsdag) Två ryska piloter spakade varsitt plan (vilket) under uppvisning och kolliderade. (Det ena planet klippte det andra med vingen) Båda lyckades skjuta ut sig. När dom landade ställde dom sig lugnt och tittade när vraken brann samtidigt som en av dom tände en cigg precis som om ingenting hade hänt. Snacka om kalla killar.

De var väl inte nyktra...en del ryssar super ju på rejält innan de ska flyga...lite speciell inställning!

Det kanske var CIA agenter som gjorde det med flit:/

Vad var det förrsten för plan man såg i uppnings scenen? Såg tre kronor på sidan av nåt plan...

men bilden var så suddig, var tvungen att koncentrera mig på märket, och såg aldrig planet i fråga..

Utrustningsdetaljer för ryska piloter:

1. Fallskärm

2. Kniv

3. Pistol

4. Vodka

5. Cigg

Varning! Detalj 4 får ej användas i samband med användandet av detalj 5 under flygning

då det finns risk för brand i detalj 1. Skulle brand uppstå i detalj 1 så kan detalj 4 användas tillsammans med detalj 3. Detalj 1 får ej användas i samband med användandet av detalj 2 och 4 då det finns risk för att det senare användandet av detalj 4 och 5 försvåras.

:lol:

Det var väll två MiG-29:or. Den ena bokstavligt talat kapade den andra på mitten. :lol:

Kan hålla med om att piloterna onekligen såg ganska kyliga ut när de ställde sig och snackade och tände en cigg efter att de

landat. B)

Fairford.jpg

Ryssar är lite egna ;)

Jag och en kollega var i Ryssland för att lära busschaufförer i förorterna till Moskva hur våra bussar fungerade som dom köpt och första killen som ska köra tar sej en rejäl sup innan han sätter sej i bussen och säger nånting på ryska till mej som tolken översatte " Svenska bussar är säkra" ;)

Vad var det förrsten för plan man såg i uppnings scenen? Såg tre kronor på sidan av nåt plan...

men bilden var så suddig, var tvungen att koncentrera mig på märket, och såg aldrig planet i fråga..

WTF, kände du inte igen våran egen JAS 39 Gripen?? :)

Du får 40 böj-sträck som straff för din miss!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...