lobo Posted September 2, 2007 Report Share Posted September 2, 2007 Jag har planer på att börja skjuta lite ppc i SSA-klassen och undrar vad övriga forumiter använder för hölster, bälten och maghållare? Jag är helt okunnig om vilken utrustning som är bäst lämpad så tips och råd emottages tacksamt. Inriktningen på skyttet kommer inte vara att bli världsmästare, snarare att ha roligt. Pickan jag kommer använda är en Glock 17. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted September 2, 2007 Report Share Posted September 2, 2007 lobo testa utrustning.se där finns mkt bra o aktiva skyttar .. med mkt utrustnings förslag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lobo Posted September 2, 2007 Author Report Share Posted September 2, 2007 Tackar för länken, skall kika in och se vad som finns! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvasifilosofen Posted September 3, 2007 Report Share Posted September 3, 2007 På www.skytteforum.com diskuteras det ofta PPC. Där häckar många av de riktigt etablerade PPC-skyttarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cf112 Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 Skytteforum är säkert ett bra forum, men en jävla skitsida som efter registrering lusar ner din mail med spam. Jag har aldrig haft ett oönskat mail på den adressen jag registrerade mig med och nästan genast efter så började det bombas med Magic Stick å annat trams. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvasifilosofen Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 Det lät inte bra. Jag har varit medlem i många år och aldrig haft problem. Man kan ju alltid skapa en tillfällig adress för att kunna registrera sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts