Erik Gustav Posted August 30, 2007 Report Share Posted August 30, 2007 Jag såg för någon månad sedan den nya simpsons filmen och mitt betyg är tre av fem bandlänkar . Jag tycker den var ganska bra men inte precis en superfilm man måste se. / EG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Status quo Posted August 30, 2007 Report Share Posted August 30, 2007 Jag såg relativt nyligen Transformers och den får (av totalt tio ): för "grafiken", robotarna såg väldigt realistiska ut och skådespelarna såg verkligen ut att inte ha några som helst problem att kommunicera med dessa. för extremt häftiga sekvenser. En specifik scen som innefattar a-10 som strafar mål fick nästan mig att gråta.. för trovärdig story, som var intressant att hänga med i. för humor som låg på en lagom nivå utan att bli direkt tramsig. för en av de häftigare slutscener jag sett. Det som drog ner filmen var dock möjligtvis optimus primes små "tal" han höll, vilket kändes lite tramsigt. Totalt 7 av 10 till den filmen! Gå och se om ni gillar massa action och häftiga robotar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frantic Posted August 30, 2007 Report Share Posted August 30, 2007 Simpsons the movie 5 av 5. Motivering: Spiderpig, spiderpig, does whatever a spiderpig does Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted September 17, 2007 Report Share Posted September 17, 2007 Var och såg This is England igår. Bästa filmen på länge. 5 av 5. Lätt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LYNX Posted September 17, 2007 Report Share Posted September 17, 2007 Simpsons the movie5 av 5. Motivering: Spiderpig, spiderpig, does whatever a spiderpig does Då har vi samma sorts humor. Enbart "spiderpiggen" är ju värd en 5:a! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.