Bappelsinmannen Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 Som topicen antyder, jag har ett Hotmail konto för e-mail men vill använda outlook istället eftersom jag synkar telefon med kalender osv. Så hur sammanför man en web-mail med outlook? Mvh Nisse Link to comment Share on other sites More sharing options...
cf112 Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 Inte i gratisversionen av Hotmail, men det ska finnas en betaltjänst som gör ditt Hotmailkonto till POP3 så du kan ställa in Outlook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackadder Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 Som topicen antyder, jag har ett Hotmail konto för e-mail men vill använda outlook istället eftersom jag synkar telefon med kalender osv. Så hur sammanför man en web-mail med outlook? Mvh Nisse Tyvärr så kostar det pengar om du vill kunna använda hotmail tillsammans med POP3 och Outlook så det enkla svaret om du inte vill betala 159kr (har jag för mig) så byt adress till gmail och använd POP3 därifrån. gratis är gott /u [edit] tvåa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingbat/I19 Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 Eller så lägger man helt enkelt till ett nytt epost-konto i outlook, av typen http. Därefter är det bara att följa intruktioner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cf112 Posted August 29, 2007 Report Share Posted August 29, 2007 Ojdå, ser man på... Ja, vid test så finns den varianten iaf i Outlook 2003. Nåt nytt varje dag, tackar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.